GTAJoel Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Hallo beste mensen! Ik bekeek het onderstaande filmpje en er viel mij iets op. CJ heeft andere kleren in de 1e cutscene dan ik gewend ben. Bij mij draagt CJ in de 1e cutscene gewoon een spijkerbroek met een wit hemd.(tank) Ik speel SA op de pc. Zit er dan verschil in kleding bij verschillende consoles? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Kleding is als het goed is gewoon bij alle consoles hetzelfde. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Dat bovenste filmpje is uit de beta versie van GTA San Andreas. Toen waren sommige dingen anders. Op sommige screenshots die als eerst gereleased werden zie je CJ ook met die kleding. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Dat bovenste filmpje is uit de beta versie van GTA San Andreas. Toen waren sommige dingen anders. Op sommige screenshots die als eerst gereleased werden zie je CJ ook met die kleding. wat vance zei is waar bij de BETA versie had Sweet en Big smoke ook andere kleren. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Nee nee nee. Dat komt af van dit een mod. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Volgens mij ben je verdwaald dit gaat over kleding niet over een driver mod. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Volgensmij ben jij verdwaald want dit komt ook voor in dit mod. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Dat staat er anders niet bij Reageren
TalkingPear Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) Ik zou gta sa wel eens in de beta versie willen spelen met de oude kendle sweet enz. Bewerkt: 31 augustus 2009 door redfire18 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 De beta versie is inderdaad veel completer dan de versie die verkocht wordt. Er wordt ook veel meer over het verhaal verteld. Reageren
GTAJoel Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 De beta versie is inderdaad veel completer dan de versie die verkocht wordt. Er wordt ook veel meer over het verhaal verteld. Hoe weet je dit allemaal dan? Had ik trouwens wel leuk gevonden, dat er meer gezegd werd over het verhaal. Niet dat ik het het die in de uiteindelijke versie niet goed vond.. Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 De beta versie is inderdaad veel completer dan de versie die verkocht wordt. Er wordt ook veel meer over het verhaal verteld. Hoe weet je dit allemaal dan? Had ik trouwens wel leuk gevonden, dat er meer gezegd werd over het verhaal. Niet dat ik het het die in de uiteindelijke versie niet goed vond.. effe googlen? je kan het ook illigaal verkrijgen maar daar ga ik niet verder opin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.