Jump to content

De nano-technologie van Nokia


Apple-Mac

Recommended Posts

Nokia is samen met de universiteit van Cambridge bezig een toestel te ontwikkelen, dat een aanzienlijke opvolger van de mobiele telefoon moet worden. De 'Nokia Morph' is namelijk niet zomaar een telefoon. Het bijzondere aan deze telefoon is dat je hem kan vouwen. Ja, dat klopt; Je kan de telefoon namelijk als earphone gebruiken (door hem op die manier te vouwen), als Horloge (door hem om je arm te binden), als gewoon telefoon (door hem op die manier te vouwen) etc.

Daar komt nog bij dat het toestel wordt opgeladen via de zon, dat het toestel zichzelf schoonmaakt en dat hij volledig transperant is..

morph.jpgmoma-morph.jpgmorph-nokia.jpg

Het zal onder sommige wel bekend moeten zijn, maar omdat ik geen topic heb gevonden hierover maak ik maar eentje..

Wordt dé nieuwe technologie van Nokia? Of is het gewoon overbodige luxe?

Link to comment
Delen op andere websites

Als dit bestaat, dan is dat een revolutionaire stap in de technologie! :tu: Touchscreens en beweegbare schermen bestaan al, maar dit is bijna een zelfdenkend wezen. Jammer dat er geen echte video van is, enkel een animatie. Een echte video zou kunnen laten zien hoe ver ze daadwerkelijk zijn.

Verplaatst naar Luxuries, omdat het daar beter past. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind nanotechnologie eng. minuscule robotwezens die misschien ooit hun eigen gang gaan, en alles wat metaal is opeten. :Y

Of ik kijk gewoon teveel films.

ik denk dat laatste :7

Lijkt me aan de ene kant erg nutteloos, dat vouwen enzo, maar aan de andere kant ook wel weer handig. Als ze er een batterij in doen die nooit opkan, koop ik hem :7

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk zal het goedkoper worden na een tijdje. Hoezo lijkt het je aan de ene kant nutteloos dat je het kan vouwen? Juist handig toch? Dan heb je een earphone/gsm/horloge etc. in 1

btw. als iemand denkt dat ik dit maar uit mijn duim loop te zuigen:

Klik

Link to comment
Delen op andere websites

FF een hele serieuze vraag he, als je zit te sms'en, en je drukt perongeluk te hard op 1 letters, druk je dan niet een gat in het scherm, of buigt het scherm om? :7

Maar als ik hem over 1 half jaar kan krijgen bij een abbo, neem ik hem wel XD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...