Jump to content

Gta vice city mod hulp

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Ik speel sinds een tijdje weer Gta vice city (persoonlijk favoriet).

En kan nu eindelijk een beetje modden dus het is nog leuker geworden!

Maar ik heb een motor gedownload, Yamaha R1 ofzo?

En ik kreeg daar een paar geluiden bij en ik moest Gta 3 sound editor gebruiken om ze te plaatsen (Het waren dus geluiden voor de motor zelf). Ik had er 1 geplaatst en ik wou Gta vice city opstarten en boem een fout melding.. Ik weet niet of het door de sound komt want ik heb ook een aantal gebouwen gemod, en ik zou anders het spel wel opnieuw instaleren, maar ik heb heel veel dingen gemod vandaar dat ik het zonde vind. Zou ik iemand mij kunnen helpen? Hier onder de fout melding:

Unhandled exception: c0000005

At address: 0062a8ee

En daarna krijgt ik het probleem:

gta-vc.exe

In gta-vc.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Als u meer informatie wilt over deze fout Klik hier

Alvast heel veel bedankt! _O_

Geplaatst:
Hallo allemaal!

Ik speel sinds een tijdje weer Gta vice city (persoonlijk favoriet).

En kan nu eindelijk een beetje modden dus het is nog leuker geworden!

Maar ik heb een motor gedownload, Yamaha R1 ofzo?

En ik kreeg daar een paar geluiden bij en ik moest Gta 3 sound editor gebruiken om ze te plaatsen (Het waren dus geluiden voor de motor zelf). Ik had er 1 geplaatst en ik wou Gta vice city opstarten en boem een fout melding.. Ik weet niet of het door de sound komt want ik heb ook een aantal gebouwen gemod, en ik zou anders het spel wel opnieuw instaleren, maar ik heb heel veel dingen gemod vandaar dat ik het zonde vind. Zou ik iemand mij kunnen helpen? Hier onder de fout melding:

Unhandled exception: c0000005

At address: 0062a8ee

En daarna krijgt ik het probleem:

gta-vc.exe

In gta-vc.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Als u meer informatie wilt over deze fout Klik hier

Alvast heel veel bedankt! _O_

Hoi Frank! :cya:

Ik vrees dat de beste oplossing toch Vice City herinstalleren is. Om dit in de toekomst te voorkomen, backup je best alle bestanden die de mod gaat wijzigen. Dan kan je, als je een foutmelding krijgt, het originele bestand terugplaatsen zodat alles weer normaal is.

Wat misschien handig is is een grote mod downloaden waarbij alle voertuigen en sommige andere dingen veranderd of toegevoegd worden. Dit bespaart je het werk van alle voertuigen te veranderen. Helaas kan je dan zelf niet kiezen welke voertuigen in jouw spel komen. Het voordeel is dan weer dat alles via een automatische installer gaat.

Dit is een voorbeeld van zo'n mod. Hier kan je zien wat die mod nu precies allemaal wijzigt. Deze mod wijzigt hoofdzakelijk de auto's en voegt hier en daar wat toe.

Als je natuurlijk zelf wilt bepalen welke auto's en welke gebouwen je in je spel wilt moet je al het werk zelf doen. Maar als je alle bestanden die je wijzigt backupt kan er weinig fout gaan. :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Hoi Frank! :cya:

Ik vrees dat de beste oplossing toch Vice City herinstalleren is. Om dit in de toekomst te voorkomen, backup je best alle bestanden die de mod gaat wijzigen. Dan kan je, als je een foutmelding krijgt, het originele bestand terugplaatsen zodat alles weer normaal is.

Wat misschien handig is is een grote mod downloaden waarbij alle voertuigen en sommige andere dingen veranderd of toegevoegd worden. Dit bespaart je het werk van alle voertuigen te veranderen. Helaas kan je dan zelf niet kiezen welke voertuigen in jouw spel komen. Het voordeel is dan weer dat alles via een automatische installer gaat.

Dit is een voorbeeld van zo'n mod. Hier kan je zien wat die mod nu precies allemaal wijzigt. Deze mod wijzigt hoofdzakelijk de auto's en voegt hier en daar wat toe.

Als je natuurlijk zelf wilt bepalen welke auto's en welke gebouwen je in je spel wilt moet je al het werk zelf doen. Maar als je alle bestanden die je wijzigt backupt kan er weinig fout gaan. :Y

Oke bedankt! Ik had killerkip er al een keertje op zitten maar ik was al die autos zat en wou zelfs is aan de slag.. Nouja ik her installeer hem wel. Ik was te lui om alles te back uppen. Maar toch bedankt voor je hulp!

:tu:

Bewerkt: door Frank031195

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...