Jump to content

Hoe groot is de kans dat TLAD/TBOGT een PC-versie krijgt

Rivel

Recommended Posts

Beste,

Sinds kort heb ik weer een lichte(zij het wel tijdelijke) verslaving opgelopen van de topgame van 2008, GTA IV. Ik heb geen Xbox 360 of een Playstation 3 en heb dus tot december moeten wachten op mijn exemplaar van GTA IV. Nu, mijn PC kan het spel eigenlijk amper aan. Ik kan het wel spelen,maar erg traag en dan is de lol er vrij snel af waardoor ik het niet zo vaak speel en er een tussenpauze bij mij inzat van begin februari tot nu, ongeveer 15 dagen geleden. Ik heb de storyline bijna uit en heb net wat fimpjes gezien van TLAD en TBOGT en het spreekt me wel aan. Uiteraard weet ik dan wel dat ze nog niet verkrijgbaar zijn voor de PC-Gamer maar nu vraag ik me af, hoe groot is de kans dat er in de toekomst een mogelijkheid is om deze op de PC te spelen...

Alvast bedankt!

Rivel

Delen op andere websites

1. Nou ja Games for Windows Live zit geïntegreerd in GTA IV. En Marketplace behoort daar ook toe.
    Dus dat is al een grote kans dat ze naar de PC komen.
  2. Ook zitten er een paar choppers uit TLAD in de PC versie (weliswaar niet ingame maar tussen de bestanden), dus misschien dat dat er ook mee te maken heeft?
  3. Ten derde is het zo dat de PC qua opbouw vrijwel identiek is aan de 360 (apart van allerlei beveiligingen), dus zou Rockstar ze heel makkelijk kunnen porten naar de PC. Iets wat je niet kunt zeggen van de PS3, die veel complexer is.

Delen op andere websites

@hierboven:

Ja klopt. Ik heb op de PC versie ook een van de motor's van TLATD. Anyways, ik hoop dat ze op de pc uitkomen. Dan kan ik het tenminste een keer spelen aangezien ik geen xbox heb.

Delen op andere websites

Beste,

Sinds kort heb ik weer een lichte(zij het wel tijdelijke) verslaving opgelopen van de topgame van 2008, GTA IV. Ik heb geen Xbox 360 of een Playstation 3 en heb dus tot december moeten wachten op mijn exemplaar van GTA IV. Nu, mijn PC kan het spel eigenlijk amper aan. Ik kan het wel spelen,maar erg traag en dan is de lol er vrij snel af waardoor ik het niet zo vaak speel en er een tussenpauze bij mij inzat van begin februari tot nu, ongeveer 15 dagen geleden. Ik heb de storyline bijna uit en heb net wat fimpjes gezien van TLAD en TBOGT en het spreekt me wel aan. Uiteraard weet ik dan wel dat ze nog niet verkrijgbaar zijn voor de PC-Gamer maar nu vraag ik me af, hoe groot is de kans dat er in de toekomst een mogelijkheid is om deze op de PC te spelen...

Alvast bedankt!

Rivel

Als je pc de normale IV al amper aankan, waarom zou je dan wachten op de uitbreidingen als je zo ook wel kan bedenken dat je pc gek wordt.. Of jij gek wordt van je pc natuurlijk.. Maar Xdoos is Microsoft, dus ik denk dat er wel een kans is dat de PC het ook krijgt..

En wanneer wordt er eens gekeken naar de PS3? :$

Delen op andere websites

Als je pc de normale IV al amper aankan, waarom zou je dan wachten op de uitbreidingen als je zo ook wel kan bedenken dat je pc gek wordt.. Of jij gek wordt van je pc natuurlijk.. Maar Xdoos is Microsoft, dus ik denk dat er wel een kans is dat de PC het ook krijgt..

En wanneer wordt er eens gekeken naar de PS3? :$

Waarom niet? Het enige wat de uitbereidingen nodig zijn is extra hardeschijf ruimte, er zijn geen andere verbeteringen in graphics aan gebracht waar je eventueel betere hardware voor nodig bent

Delen op andere websites

Ik heb ergens gehoord dat tlad met kerst uitkomt maar weet niet wat er waar van is.

Bedoel je dat met kerst TLAD uitkomt voor op de PS3? Zo ja: het zou best kunnen, er zijn veel geruchten over de PS3 versies van de uitbreidingen.

Delen op andere websites

D'r is wel weer een gerucht gaande dat de Episodes of Liberty City naar de PS3 en de PC komen, aangezien er op een leeftijdswaarderingssite ook waarderingen zijn komen te staan voor die uitbreidingen voor de PS3 en PC. Dit zegt natuurlijk nog niet echt veel, maar wie weet komen ze gewoon een tijd na de release op de 360...

Ik zal even opzoeken waar ik dit vandaan heb.

Bewerkt: door Galiorix
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...