Jump to content

[VISTA] Probleem met installeren van updates!


Exoit

Recommended Posts

Ik heb hier een laptop staan en als ik de updates wil downloaden dan doet hij dat gewoon niet en geeft hij een foutmelding. Ook als ik op de microsoft update website kom krijg ik ook een warning.

Als u updates van deze website wilt installeren, moet u zich aanmelden als beheerder of als lid van de groep Administrators op uw computer. Als u Windows XP gebruikt, kunt u controleren of u een beheerder bent via Gebruikersaccounts in het Configuratiescherm.

Opmerking: als uw computer is aangesloten op een netwerk, kunt u vanwege de netwerkbeleidinstellingen deze website wellicht niet gebruiken. Neem contact op met de systeembeheerder voor hulp bij updates.

maar het probleem is dat deze gebruiker wel admin is.

Ik zat te denken om SP 2 te installeren alleen heb ik gehoord dat dat erg fout kan gaan.

Heeft één van jullie hulp voor mij?

Mvg,

CH!

Bleek dus dat er nog geen SP1 op stond.

Heb ik dus SP1 gedownload krijg ik de volgende fout tijdens de installatie:

Foutcode: 0x8E5E0FA

Iemand enig idee!?

>>> Door Thundercover: Dubbelposts samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerkknop.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Vista heeft toch een programma om updates te installeren? Zit ergens in het Menu Start, met de naam "Windows Update". Dat is nu een applicatie, zodat je de website niet hoeft te gebruiken.

Bewerkt: door RHochstenbach
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...