TaartJJ~! Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) Aangezien er nog wel aardig wat aamvragen over nieuwe PC's op dit subforum verschijnen, en er vaak heel weinig informatie word gegeven, is het misschien handig om een standaard lijstje te gebruiken. Als je een nieuwe PC wilt, gelieve dan de volgende informatie in je aanvraag topic te plaatsen, om het voor ons makkelijk en overzichtelijk te maken, dan hoeven wij geen verdere vragen te stellen. Dat houdt dan voor jou weer in dat je samenstelling eerder klaar is. [b]Budget[/b]: [b]Doel (waar voor nodig)[/b]: [b]Desktop of laptop[/b]: [b]Benodigde randapperatuur[/b]: [b]Besturingsysteem[/b]: [b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b] [b]Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA - AMD/Intel[/b]: [b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: [b]Extra koeling (voor overklokkken)?[/b]: Bewerkt: 29 augustus 2009 door TaartJJ~! Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Welk nog goed gevonden hoor, zo'n lijstje kan idd wel handig zijn. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Zo een lijstje is idd handig, dan hoeven we niet elke keer te vragen wat mensen nog willen houden enz. Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Prima idee! Ik zal even kijken hoe ik dit lijstje een prominente plek in het Hardware kan geven, zodat het snel en makkelijk gebruikt kan worden. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) Mooi lijstje, al zou ik dit er nog bijdoen: [b]Heb je thuis nog een besturingssysteem liggen en zoja; wil je dat hergebruiken?[/b] Bewerkt: 29 augustus 2009 door MegaPilot Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) Staat er al in een verkorte vorm in. [b]Besturingsysteem[/b]: Bewerkt: 29 augustus 2009 door TaartJJ~! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Nogal onduidelijk imo, want dat lijkt mij eerder de vraag van: "Welk besturingssysteem wil je erbij?" Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Nogal onduidelijk imo, want dat lijkt mij eerder de vraag van: "Welk besturingssysteem wil je erbij?" Ach man hou toch op met je gezeur. Mensen geven nu al zelf aan een DVDtje van Vista of XP te hebben liggen dus je zit nu gewoon weer te zeuren om dingen die er niet toe doen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik probeer gewoon m'n punt duidelijk te maken hoor. Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Maar dat punt slaat gewoon nergens op. Je kunt ook gewoon iets invullen zoals "heb ik nog" "niet nodig" achter het woordje besturingssysteem. Daar heb je geen hele regel voor nodig. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Prima idee! Ik zal even kijken hoe ik dit lijstje een prominente plek in het Hardware kan geven, zodat het snel en makkelijk gebruikt kan worden. Ik ben bang dat dit niet gelukt is? Reageren
Limbolander Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Het probleem is dat een groot deel aan forumbezoekers de topics met regels vaak niet doorlezen. Reageren
.Senne Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Gewoon elke keer als er een topic wordt geopend waarin een lid vraagt voor een nieuwe pc, beleefd vragen of ie even het lijstje wil invullen? Reageren
Limbolander Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Van mij mag er wel een systeem komen dat voordat je een topic aanmaakt je nog een waarschuwing geeft met bepaalde kleine regels voor verschillende sub-fora. Voor computertalk zou dat dan zoiets zijn als "Nieuwe PC? al het lijstje bekeken/ingevuld?" etc, tweakers werkt daar bijvoorbeeld ook mee, want als wij fijn elke keer iedereen zijn zin geven en mensen maar zonder consequenties klakkeloos nieuwe topics laten maken komen we natuurlijk ook nergens. Reageren
Thundercover Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Prima idee! Ik zal even kijken hoe ik dit lijstje een prominente plek in het Hardware kan geven, zodat het snel en makkelijk gebruikt kan worden. Ik ben bang dat dit niet gelukt is? Nog niet, maar het komt er snel aan met wat andere veranderingen. Die voer ik dan in één keer door. >>> Door Thundercover: Tot die tijd even vastgeplakt, anders zakt 'ie te ver weg. >>> Door Thundercover: Niet meer nodig, unpinned. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.