GtaGekkerd Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) Post hier al je Vragen over Objecten en cars in de mapeditor Bewerkt: 30 augustus 2009 door GtaGekkerd 0 Reageren
Velaro Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Hallo ik heb mta mapeditor maar hoe plaats ik objecten en zo? en voertuigen dat snap ik namelijk niet ik ben een beginner met mta Hoi GtaGekkerd! Bij MTA Race moet je op add element klikken en daarna op add object. Nu kies je een categorie en als je een object met de pijltoetsen hebt gekozen druk je op enter. Je kan het nu plaatsen waar je wil. Bij MTA 1.0 druk je op F om het menu in te schakelen en druk je linksonder op de tweede knop. Kies nu een object en druk op Ok. Je kan het nu plaatsen waar je wil. Bij voertuigen gaat dit precies hetzelfde, alleen druk je dan op het knopje linksonder waar een auto op afgebeeld staat. Bij deze versie van MTA kan je natuurlijk ook de tutorial volgen. Dit wordt je gevraagd als je de Map Editor opstart. Als je dan op Proceed drukt wordt de tutorial gestart. Veel succes en plezier met de map editor! 0 Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Dankje en hoe maak je een server? 0 Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Host (nog wat). Bij het menu als je MTA opstart. 0 Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 dat snap ik niet maar hoe kan je race markers neerzetten?heb ene ractje gemaakt een baantje aardig klein maar fijn 0 Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Welk object kan ik het best gebruiken als verkeersdrempel? 0 Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 een drempel? :P:P 0 Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Laat maar, k heb het al 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.