Bayside Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) Deze mod wou ik heel graag even met jullie delen. Hij is niet door mij gemaakt ;-) San Andreas Overdose Effects Deze mod maakt de effects (explosies, vuur etc) heel.. overdreven Deze screen legt het wel uit: 2 schoten van een tank op een huis in de Desert Storm server. Download Topic op GTAForums Bewerkt: 29 augustus 2009 door Bayside Reageren
Basssss Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Daarom stond je met een tank een half uur voor mijn huis geparkeerd. Reageren
Bayside Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ja ik moet dat topic toch posten Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 mag ik die server? ip dus ik wil weer eens een server spelen waar je zelf voertuigen kan spawen Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 mag ik die server? ip dusik wil weer eens een server spelen waar je zelf voertuigen kan spawen Dat is Covesight/Desert Storm. Dus alleen toegankelijk als je lid van bent. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Je kon beter ook de systeemeisen erbij zetten (Ik weet, hij is banned), want ik heb het mod erin gezet zonder die anderen te updaten, en mijn videokaart is fucked up, dus dat word bedelen voor effects.txd, effectsPC.txd en particle.txd. Kan iemand ze ff in een rar'tje op dit topic of per PB sturen? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Hier heb je ze, kan het niet zijn dat je i.p.v effects.txd de file effects.fxp bedoelt? Die andere heb ik namelijk niet gevonden, in de rar zit dus: - EffectsPC.txd - Particle.txd - Effects.fxp Tom Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Ja, die 3 heb ik nodig. Alleen waar is de .rar? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.