Jump to content

2 Vraagjes

MeeCrobe

Recommended Posts

Hallo IEdereen,

(hé m'n eerste post :puh: )

ik heb ff een vraagje, 2 zelfs.

Hoe kan ik m'n MP3s invoeren in VC?

en is er ergens een mod/trainer/whatever waar ik gewarpt kan worden naar een ''Rampage''?

Danke im voraus!

- Richard

Delen op andere websites

Welkom op het nederlandstalige GTA-Forum..

Je kunt MP3's toevoegen aan VC door ze in de MP3 folder van je VC installatie te zetten, meestal te vinden in C:/program files/rockstar games/Grand theft auto vice city/mp3

In het spel worden ze dan afgespeeld door je radiostation te veranderen in "MP3".

In onze download-database kun je verschillende trainers vinden ( onder anderen). Een van de betere is "ultimate trainer v2".

Veel plezier en al s je meer vragen en/of verhalen hebt, kom je maar snel weer langs op het forum.

Delen op andere websites

oeh, dankje wel :ph34r:

het is gelukt met de MP3's

alleen het warpen staat niet bij V2...naja vind ik (ooit) wel wat voor, ik doelde op zoiets als er een tijdje terug was voor GTA3, zo'n console weet je wel :huh:

En hoe kom je in dat Stadion? lukt me nooit <_<

ennuh, ben half-duits dus als ik raar uit de hoek kom, :puh:

Bewerkt: door MeeCrobe
Delen op andere websites

En hoe kom je in dat Stadion? lukt me nooit  <_<

Heb ik ook last van. Erg irritant. Je komt er ook niet in, wat je dan ook probeerd. Ook kan je de moterclub niet in, en andere troep ook niet. Ik weet niet waarom dat zo is, want normaal gesproken hoort dat gewoon te werken

Er bestaat trouwens wel een mod om daar toch in te komen, die moet je even zelf zoeken, want daar ben ik te lui voor ;)

Bewerkt: door Blaatschaap
Delen op andere websites

Het stadion is geopend van 20:00 uur to 24:00 uur. Het evenement wat er is wissels elke dag, overdag kun je al op de billboards voor het stadion zien wat er s'avonds te doen is.

De motor-club kun je inderdaad niet in. Het interieur daar wordt alleen gebruikt in een paar cutscene's aan het begin van missies.

Maar er is inderdaad een mod waar alle interieurs waar je normaal gesproken niet gewoon kan komen open zijn, zoals: motor-club, love fist opname-studio, print-works drukkerij, Ken Rosenbergs kantoor, enz....

Die mod heet volgens mij "toerist mod" of zoiets... helaas staat hij (nog) niet in onze database. Maar als je zoekt in de bekende GTA mod download sites, zou je 'm moeten kunnen vinden.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...