Pesimist Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik heb nu gta V1 had V2 maar welke carspwaner moet ik gebruike???geen crazy trainer 151 die heeft een trojan Reageren
JeGe Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Die trainer heeft geen trojan, maar ziet (AVG?) wel als een virus omdat de trainer hotkeys bevat. Dus die trainer kun je gerust gebruiken Reageren
Dastard Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Als je V1 hebt, kun je idd mods gebruiken. Zoek nu gewoon op Google: GTA SA Carspawner , end an neem je de best betrouwbaarste. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 waarom heb je als titel hallo ik wil niet lullig doen maar.... Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Kijk eens: http://www.thegtaplace.com/downloads/f648-...wn-trainer-v0-2. TheGtaPlace is een betrouwbare GTA-site. Druk gewoon op het blauwe box waarop DOWNLOAD staat. Reageren
Pesimist Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) JA dat weet ik ik doe hem open en doe inject trainer en dan launch trainer en dan zegt ie runtime error 339 compottent mscomctl.ocx or one of its dependencies not corretly registered:a file missing or invalid ???????ik heb de main.scm van versie 1 erin gedaan had geen andere keus Bewerkt: 29 augustus 2009 door musii42 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.