Jump to content

Case fan


Sprunk

Recommended Posts

Hallo,

Dit is waarschijnlijk de meest domme, noob achtige, beschamende vraag die jullie in je leven gaan horen: Hoe installeer ik een fan in mijn case.

Ik heb bijvoorbeeld een fan en daarbij kreeg ik 4 schroefjes, maar die schroefjes passen niet eens door de gaatjes in de fan. :7 Dit is bij alle 2 de fans die ik besteld heb. Ik krijg die schroeven met geen mogelijkheid in het frame. En omdat er ook al geen handleiding bij zit, snap ik er werkelijk geen drol van. :$

Kan iemand mij uitleggen hoe ik een fan in de case plaats? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Dit is waarschijnlijk de meest domme, noob achtige, beschamende vraag die jullie in je leven gaan horen: Hoe installeer ik een fan in mijn case.

Ik heb bijvoorbeeld een fan en daarbij kreeg ik 4 schroefjes, maar die schroefjes passen niet eens door de gaatjes in de fan. :7 Dit is bij alle 2 de fans die ik besteld heb. Ik krijg die schroeven met geen mogelijkheid in het frame. En omdat er ook al geen handleiding bij zit, snap ik er werkelijk geen drol van. :$

Kan iemand mij uitleggen hoe ik een fan in de case plaats? :$

Als het niet past, zul je moeten boren lijkt mij. Gewoon de gaatjes ietsje groter boren, heel voorzichtig, en dan gewoon erin draaien :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelzijdig tape werkt inderdaad ook erg stevig. Heb al 6 maanden lang 5 casefans met dubbelzijdig tape bevestigd en nog geen 1 fan is losgelaten, dus ik zal dubbelzijdig tape nemen.

Bewerkt: door Danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

die schroefjes erbij horen gewoon te passen, miss niet rechtstreeks in je fan maar je moet ze gewoon erdoorheen drukken zodat ze ook echt goed vast zitten :) wat beter is is met zo'n trekrubbertjes of hoe je ze ook noemt vastmaken dat neemt de trillingen op = minder geluid

Link to comment
Delen op andere websites

Bij één van die fans (Sharkoon Silent) zaten rubbertjes inderdaad, en die heb ik gebruikt. Bij de andere fan (Scyte blue LED, voor voorin de kast, ziet er mooi uit) zat niets. Die heb ik maar vast gehanden met tyrips. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...