Dastard Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Type:Avatar Stijl: Pixel Grootte:Moeten 184x184 Afbeelding:klik Tekst:Callewaert in pixel stijl, maak gewoon dat m'n naam eropstaat Rand:geen Kleuren:zelfde als afbeelding, alleen moet hij rood zijn Render (optioneel): Extra (optioneel): Dus ik wil gewoon dezelfde avatar, maar gewoon met m'n naam Callewaert erop IPV die A. En de blauwe achtergrond wordt rood, ook de letters. Ik hoop dat hij lukt. De groote moet rond dit zijn: maak gewoon dat m'n naam zichtbaar is. Bedankt.
Doggi Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 ik heb iets geprobeert laat me weten wat je ervan vind [IMG=http://i26.tinypic.com/24cbkaf.png]
Dastard Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Sorry, maar ik vind het niet mooi. Ik had gevraagd om pixelachtige stijl te hebben, dus eigenlijk moet het hetzelfde blijven, maar het moet gewoon in blauw naar rood gaan, oftewel mag je gewoon die A in Callewaert veranderen.
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik heb maar even wat voor je gedaan: http://i31.tinypic.com/2m440ah.jpg
Dastard Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) ALS IEMAND DIT KAN FIXEN, GA JE GANG. Kai, ik hou van je. Dit is gewoon, het resultaat dat ik in mijn hoofd had. Heel erg veel bedankt! EDIT: CRAP! Als ik het upload in steam krijg ik zo'n effect: Dus je ziet, op de 2 kleinste afbeeldingen ( 64 px en 32 px) ziet het er heel wazig uit, kun je dat misschien oplossen, dan zou ik echt springen van geluk. Bewerkt: 29 augustus 2009 door Dastard
.Senne Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Haben sie das als .png geprobiert?
Dastard Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Haben sie das als .png geprobiert? Jup, al geprobeerd.
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik los het morgenochtend wel even op. Ik zit nu op een iTouch, dus ik heb geen Photoshop tot me beschikking. Ik EDIT me post als ik een nieuwe heb.
Dastard Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik los het morgenochtend wel even op. Ik zit nu op een iTouch, dus ik heb geen Photoshop tot me beschikking. Ik EDIT me post als ik een nieuwe heb. Bedankt Kai.
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik maak hem toch maar even in een nieuwe post. Maar volgens mij kan je daar weinig aan doen. Het programma verkleint hem en daardoor wordt hij lelijk. Want aan een kleine afbeelding 64px / 32px heb je niks zeker? Het is wel zo dat 1 letter meer opvalt. Dit is natuurlijk een redelijk lang woord en als dat in een 32px vlak komt te staan wordt het niet meer leesbaar. Ik heb er nog 1 gemaakt en die is niet transparant. Misschien werkt deze beter.
Dastard Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik maak hem toch maar even in een nieuwe post.Maar volgens mij kan je daar weinig aan doen. Het programma verkleint hem en daardoor wordt hij lelijk. Want aan een kleine afbeelding 64px / 32px heb je niks zeker? Het is wel zo dat 1 letter meer opvalt. Dit is natuurlijk een redelijk lang woord en als dat in een 32px vlak komt te staan wordt het niet meer leesbaar. Ik heb er nog 1 gemaakt en die is niet transparant. Misschien werkt deze beter. HIJ WERKT! Huzzah ! Bedankt Kai!
Recommended Posts