jellemuis Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 als ik een auto heb ingevoerd en er een spoiler.dff bij heb gedaan en dan op de auto heb gebouwd en dan sla exporteer ik hem als dff en zet ik hem in game dan zie die spoiler nieteens zitten.. weet iemand waar dit door komt en hoe je dit kan verhelpen?? Reageren
Beagle Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 De spoiler moet wel gelinkt zijn aan het voertuig, anders word 't niet mee geëxporteerd. Reageren
jellemuis Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) De spoiler moet wel gelinkt zijn aan het voertuig, anders word 't niet mee geëxporteerd. wil je vertellen hoe ik hem link? en weet je misschien ook wat ik met die bak file moet doen?? Bewerkt: 29 augustus 2009 door jellemuis Reageren
.Senne Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) Ik ben geen pro in Zmodeler betreffende GTA SA, maar ik weet wel wat voor IV en denk dat het voor SA wel hetzelfde zal zijn. 1) Zorg dat je spoiler bij het onderdeel staat dat de carosserie is 2) klik op modify>attach, klik eerst op je spoiler en dan op het onderdeel waaraan je het wil vastmaken. Dan wordt de spoiler aan dat onderdeel vastgemaakt. Ik weet even niet hoe de carosserie in GTA SA models heet, maar ik denk dat dat wel body of bodyshell zal zijn. De bak file is overigens iets dat Zmodeler aanmaakt bij mijn weten, daar hoef je niets mee te doen voor SA. Bewerkt: 29 augustus 2009 door senneken Reageren
jellemuis Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik ben geen pro in Zmodeler betreffende GTA SA, maar ik weet wel wat voor IV en denk dat het voor SA wel hetzelfde zal zijn. 1) Zorg dat je spoiler bij het onderdeel staat dat de carosserie is 2) klik op modify>attach, klik eerst op je spoiler en dan op het onderdeel waaraan je het wil vastmaken. Dan wordt de spoiler aan dat onderdeel vastgemaakt. Ik weet even niet hoe de carosserie in GTA SA models heet, maar ik denk dat dat wel body of bodyshell zal zijn. De bak file is overigens iets dat Zmodeler aanmaakt bij mijn weten, daar hoef je niets mee te doen voor SA. okee dankjewel en als je daar txd in voert dan staat dat op het voorwerpmaar als je hem exporteert heb je natuurlijk een txd nodig maar hoe krijg je die txd waar dan dus die plaatjes op zittten.. Reageren
Beagle Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Zou je misschien iets duidelijker kunnen typen (punten en hoofdletters), ik snap je bericht namelijk niet.. Reageren
jellemuis Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Zou je misschien iets duidelijker kunnen typen (punten en hoofdletters), ik snap je bericht namelijk niet.. okee, ik heb op de gta caddy allemaal wapens erop gelegd en die zie ik nu ook in game, maar de texturen zie ik niet op de auto zitten snap je?? en dat is dus mijn probleem op de wapens komen de textures niet te zitten.. hoe moet ik dat regelen? zo genoeg punten?? Reageren
Beagle Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Je moet de plaatjes die de wapens gebruiken in de TXD van die caddy doen. In de MTL staan wel tutorials over TXD's aanpassen. Reageren
jellemuis Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Je moet de plaatjes die de wapens gebruiken in de TXD van die caddy doen. In de MTL staan wel tutorials over TXD's aanpassen. ja dat heb ik allemaal gedaan maar nog doet hij het niet.. Reageren
Beagle Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 De extensie (.bmp, .tga) moet niet in de naam staan van je plaatje in de TXD. Heb je ook alles gecompressed (image -> compress all images)? Zitten de textures in Zmod er ook goed op? Lees anders eens een tutorial over TXD's aanpassen. Reageren
jellemuis Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 De extensie (.bmp, .tga) moet niet in de naam staan van je plaatje in de TXD. Heb je ook alles gecompressed (image -> compress all images)? Zitten de textures in Zmod er ook goed op? Lees anders eens een tutorial over TXD's aanpassen. idd dat is wat het probleem was compress all images heb ik niet gedaan.. maar ik heb nog wel wat probleempjes zoals het stuur van die caddy die is nog steeds grijs en de buitenkant van de banden maar in de originele txd staat geen plaatje van een band en ook niet van een stuur weet jij wat ik moet doen?? Reageren
Beagle Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Texturen van banden staan in de vehicles.txd, ergens in een mapje in models. Weet je zeker dat je ook een textuur hebt toegewezen aan 't stuur/banden? Reageren
jellemuis Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) Texturen van banden staan in de vehicles.txd, ergens in een mapje in models. Weet je zeker dat je ook een textuur hebt toegewezen aan 't stuur/banden? maar stel ze stonden eerst wel in de txd van die sturen en banden wat jij zei moet ik ze dan in zmodeler er ook weer opnieuw erin zetten? ( je zal waarschijnlijk denken wat is hij dom maar dit is mijn eerste mod die ik maak (op me texture mod van de slamfm truck na dan) maar moet ik ook nog een nieuw plaatje invoeren voor default material? en wat moet ik met die matte:[cijfers] dingen doen Bewerkt: 30 augustus 2009 door jellemuis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.