Jump to content

Jesperkaj's Showroom

Recommended Posts

Geplaatst:

Van nieuw naar oud.

meganfoxsigcopy.jpg

cfv2copy.jpg

iceflowercopy.jpg

animecopys.jpg

f1xn2t.jpg

259k7k9jpg.png

2re0io1.jpg

oqgetj.png

349dke9.png

masterchiefcopy.png

davidvilla11copy.jpg

nadal11versie2.jpg

jk1copyb.jpg

matrixcopyyu6.png

nfsgt0.png

50centcopyli8.png

sig1rw9.png

nadalqb5.png

gtaivcopyuq4.png

nfssighn5.png

tomraidersighg6.png

starwasrssigjb9.png

halosigiepu1.png

mariosigzl1.png

counterstrikesigeh5.png

blizsigcopyux5.png

halosighj6.png

oblivionms9.png

Ik kon jammer genoeg niet al mijn werk vinden. Ook heb ik de aanvragen er niet bij gedaan, ik weet namelijk niet meer welke aanvragen ik meer heb gedaan. :puh:

Geplaatst:

Zozo dat zijn er wel een paar :D . Ik ga ze natuurlijk niet allemaal apart raten maar over het algemeen vind ik ze gewoon hartstikke vet! :tu:

Geplaatst:

ik vind ze echt vet alleen heb ik niet zo veel met voetbal dus die vind ik wat minder..

maar die zijn net zo mooi bewerkt als andere

en die eerste als je daar het plaatje voor hebt gebruikt als dat ik denk dat je gebruikt dan denk ik toch een dikke 9/10

maar hoe heet die ene op je derde plaatje (van boven naar beneden) en die ook in jou sign zit??

mvg jellemuis ^_^

Geplaatst:
maar hoe heet die ene op je derde plaatje (van boven naar beneden) en die ook in jou sign zit??

Zij heet Jessica Alba. :) En bedankt voor jullie reacties!

Geplaatst:

Zij heet Jessica Alba. :) En bedankt voor jullie reacties!

okee danke

Geplaatst:
waarom, heb je mijne niet gedaan?

PS ik heb hem als signature

Zoals ik al zei heb ik de aanvragen er niet bij gezet. Dat staat duidelijk in de hoofdpost.

Geplaatst:

Zoals ik al zei heb ik de aanvragen er niet bij gezet. Dat staat duidelijk in de hoofdpost.

en dat ene plaatje met het witte hempje (tekening) is die bloot?

Geplaatst:

en dat ene plaatje met het witte hempje (tekening) is die bloot?

Censored... Maar ik heb liever rates als je begrijp wat ik bedoel. ;)

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Pato: ik vind deze signature iets te belicht door alle effecten. De kleuren combinatie zwart-rood is echter wel mooi! ik zie dat je hebt geprobeer om de render in te blenden, maar deze is niet erg goed gelukt helaas. De render is wel goed uitgekozen en geplaatst, maar in vind het jammer van die bolletjes op zijn hoofd. In de rest van de signature, oké, maar niet op de render zelf. Tekst in het wist, goed uitgekozen! 6/10

Crokers: Hier vind ik echt helemaal niks aan. Het is dan wel een kleurrijke signature, maar de kleuren die gebruikt zijn vind ik niet bij elkaar passen. De 'renders' vind ik ook erg slecht. Het ziet er absoluut niet uit. Daarnaast is de tekst wel goed gelukt, alleen jammer dat deze centraal staat in de signature. De tekst valt het meeste op. 2/10.

Amber: Deze signature is dan wel weer goed gelukt. Het is een mooie schone signature waarin de render zeer centraal staat. De effecten vallen nauwlijks op, super gedaan. De kleuren zijn goed gekozen en de render idem. De tekst is ook mooi gelukt en geplaatst. De border vind ik ook wel goed, alleen doe het dan niet alleen aan de boven- en onderkant. 8,5/10

Carmen: Deze signature is absoluut prachtig! De kleuren zijn echt super gedaan en de effecten die erbij zijn gedaan ook. De render is ook mooi uitgekozen en super geplaatst. De render valt het meest op in de signature wat natuurlijk ook de bedoeling is. Hij is niet ingeblend, maar dat hoort ook niet vind ik in dit geval. De tekst is ook super, de kleur ervan is mooi uitgekozen. De border is echter wat te dik vind ik. Echt prachtig man! 9,5/10.

Kidcudi: Deze signature vind ik dan weer wat minder aangezien hier weinig kleuren in zitten. Je hebt waarschijnlijk alles gedesaturated of op lumonicity gezet. Jammer. De effecten die erin zitten zijn ook weer goed gekozen en geplaatst. De render is ook goed gekozen een geplaatst. De poging van inblenden is bij deze wel beter gelukt. De tekst vind ik helaas wat onduidelijk en groot. Dit is ook wat jammer. 5/10.

Torres: Dit vind ik ook helemaal niks. De achtergrond is wel goed gevult, maar er zitten nauwelijks effecten in. De render vind ik ook niet erg goed uitgekozen omdat je hier zit met een probleem bij de arm. Je kan ook zien dat het inblenden is mislukt. Het shirt van de render is ook wat te overbelicht. De tekst is ook wat mislukt. Het staat mooier als het in de achtergrond is verwerkt, maar bij deze springt hij er juist uit. 3/10.

Pacific: Deze vind ik nou wel weer mooi. De achtergrond is echter wat leeg, maar het is wel goed hoe je de afbeelding hebt bewerkt. Er zit veel diepte in, zo lijkt. Dit heb je goed laten zien. De rechtskant vind ik persoonlijk de mindere kant, want dit is erg leeg. De tekst is top! Goede kleur gekozen en op de juiste plaats neergezet. Well done! 7/10.

Geplaatst:

Ik zie zeker vooruitgang :) Ga zo verder, probeer het niet te overbelichten. en werk met kleurenlayers. Verder let je beter ook nog wat op de blending.

Je hebt zeker potentieel. KIU _O_

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor de reacties. Van de Torres en Crookers sigs ben ik ook niet helemaal tevreden. Bij de laatste sig staat het origineel in het topic van de sig zelf, dus heb ik geprobeerd daar zoveel mogelijk effecten in te verwerken.

PS: Geen rate voor de Dizzee Rascal sig, Visser?

Oja, met de Kid Cudi sig heb ik wat geprobeerd met de Black and White style. ;)

Bewerkt: door Jesperkaj
Geplaatst:

Oops, Dizzee vergeten. Mooie signature weer. Combinatie van zwart en rood die jij echt prachtig. De render heb je weer mooi uitgezocht en mooi geplaatst. Door de effecten heb je hem ook weer super ingeblend. Echt prachtig. Zo komt de render er ook mooi uit aangezien de rest van de signature erg clean is. De render is eigenlijk het ding wat in één keer opvalt, en dat hoort ook zo. Tekst is ook perfect, niks op aan te merken. Border is ook nice. Meer kan ik er niet van maken, 10/10.

• 8 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...