Jump to content

[BB]Pixel Gif Collection!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben al een tijdje bezig met het pixelen van mijn signatures en ik vroeg me af wat jullie hier nu eigenlijk van vinden. Alle signatures zijn door mij handmatig gepixeled, op het icoontje linksbovenin (signature-1.png) na. Die heb ik stiekem gekopieerd. :$ Hier staan mijn (tot nu toe) 4 collecties. :Y

Collectie 1!

stuksig64x64-1.png

stuksig150x150-1.png

stuksig500x150-1.png

Collectie 2!

stuksig-64x64-3.gif

stuksig-150x150-2.gif

stuksig-500x150-2.gif

Collectie 3!

stuksig-64x64-4.gif

stuksig-150x150-3.gif

stuksig-500x150-3.gif

Collectie 4!

krans-64x64.gif

krans-150x150.gif

krans-500x150.gif

Collectie 5!

krans-500x150-2.gif

Verder heb ik nog deze gemaakt voor al mijn fans. (L)

IloveBB.gif

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

IloveBB.gif

Hmm, als ik die in mijn sig zet dan moet Jon-asses hem dragen. I'll consider it.

Ziet er mooi uit BB :) Alleen kan je niet ook is wat met wat andere kleurtjes dan grijs doen? :$

Geplaatst:

IloveBB.gif

Hmm, als ik die in mijn sig zet dan moet Jon-asses hem dragen. I'll consider it.

Ziet er mooi uit BB :) Alleen kan je niet ook is wat met wat andere kleurtjes dan grijs doen? :$

Deze kleuren passen bij het signature-1.png icoon. Daarop heb ik alle signatures gebaseerd. Als ik andere kleuren zou moeten gebruiken, zou ik niet weten welken. :puh:

Ze zien er goed uit, maar in die sig van Collectie 5 gaat de animatie van die schuine strepen sneller wanneer de vorm moet komen.

Zelf vind ik collectie 4 het leukst.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

Zit er goed uit!

Je kunt zien dat je hier genoeg tijd heb ingestoken misschien kan je er een tutorial van maken zodat andere mensen net zo kunnen opblinken met die sig's. :D

Zit er goed uit!

Je kunt zien dat je hier genoeg tijd heb ingestoken misschien kan je er een tutorial van maken zodat andere mensen net zo kunnen opblinken met die sig's. :D

Het is gewoon met paint wat stipjes zetten en dan met photoshop een gif van maken. En van gif tuts zijn er al 5. ;-)

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

stuk voor stuk mooie ontwerpen, maar ik vraag me af waarom je dat klein icoontje links boven gebruikt? :puh: in mijn ogen heeft het niet echt veel nut :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...