Jump to content

Help gta sa geinstaleerd maar doet het niet


Mynameisjeff

Recommended Posts

Ik heb gta sa gekocht in winkel heb geinstaleerd klik op play gta sa dan staan er een cdtje laden en dan gaat die weg en start niet op wat moet ik doen?

Voldoet jouw computer aan de systeemeisen? Welke grafische kaart heb je? Zorg er ook voor dat je DirectX9 hebt geïnstalleerd. Dit kan je doen door in het menu op 'Install DirectX9' te klikken.

Ps: als je problemen hebt met SA moet eigenlijk hier je vraag stellen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

o mijn fout kan dit topic meschien verplaats worden?

ik heb wel een probleem steeds met me drivers licht er meschien daar aan?

ik heb probleem met pc omdat ik het pas opnieuw heb geinstaleerd

ik heb via de site van me computer drivers geinstaleerd maar eerst stond er 2 vraag teken bij video controller en bus controller maar nu is vidoe controller verplaats maar staat er nu een ! teken en bus controller staat noch vraag teken bij en ook een ! teken ik doe nu hem opnieuw instalere de driver hij stond bij grapics de nieuwste versie en instaleer hem dus nu opnieuw ik zal zeggen als niet of wel is gelukt weet iemand meschien wat ik fout doe? bedankt alvast :D want ik wil graag modden:P alleen weet niet hoe dat noch moet zorg voor later

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik je Vista? Zo ja, kijk dan even bij de Eigenschappen van 'gtasa.exe' in je GTA: San Andreas-map: Ga naar je GTA: San Andreas map en klik rechts op 'gtasa.exe'. Kies 'Eigenschappen' en ga naar het tabblad 'Compatibiliteit' en kies 'Als administrator uitvoeren'. Kies 'OK' en probeer GTA: San Andreas nog eens op te starten. Dit is een veelvoorkomend probleem bij Vista, dit biedt nog wel eens uitkomst.

Probeer ook eens 'gtasa.set' uit 'Mijn Documenten' (in Vista kortweg 'Documenten') te verwijderen, al weet ik niet zeker of het bestand er wel staat, laat staan de map. Het wordt namelijk meestal aangemaakt als je het al eens gespeeld of echt hebt opgestart, wat hier niet gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...