69-Dodge-01 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Hey, ik heb een mod gedownload van een 1969 Dodge Charger R/T en in de readme.txt staat dat er paintjobs bij de mod geleverd zijn. als ik winrar open dan staat er ook bij die mod buffalo1 buffalo2 en buffalo3. ik snap dat dat de paintjobs zijn maar nou de vraag: Hoe installeer ik die paintjobs?? Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) Ik neem aan dat je IMGTool gebruikt. - Je opent IMGTool. - File > Open > gta3.img - Commands > Add > buffalo1.txd buffalo2.txd en buffalo3.txd - Rebuild Archive. Nu zoek (of spawn) je een Buffalo, rijdt naar een Transfender, en selecteer je de Paintjob die je wilt. Bewerkt: 29 augustus 2009 door Mr. Sugo Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Ok, bedankt ik heb nu eindelijk een General Lee Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Ok, bedankt ik heb nu eindelijk een General Lee Heb em zelf ook, alleen dan voor de Sabre Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik neem aan dat je IMGTool gebruikt.- Je opent IMGTool. - File > Open > gta3.img - Commands > Add > buffalo1.txd buffalo2.txd en buffalo3.txd - Rebuild Archive. Nu zoek (of spawn) je een Buffalo, rijdt naar een Transfender, en selecteer je de Paintjob die je wilt. Ik krijg nooit iets in IMG tool, nooit! Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Ik krijg nooit iets in IMG tool, nooit! Dan doe je toch iets fout Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.