Jump to content

kan mijn mods die ik heb gedownload niet vinden!

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal!!!

ik kan mijn mods die ik heb gedownload niet vinden!!

ik vind het heel gek en jammer want sommigen vind ie wel!!

alvast bedankt.

groeten thom en niels!

Geplaatst:

Je gedownloade mods zouden gewoon in de map staan die jij ingesteld hebt in je browser, of je kan op CTRL+J drukken voor Firefox en Chrome (en misschien ook andere) en je download zoeken ;)

Geplaatst:

Je gedownloade mods kun je gewoon vinden waar je ze hebt opgeslagen, als je Firefox gebruikt zou het ook nog kunnen zijn dat ze zijn opgeslagen in 'Mijn Document->Downloads'. Met Internet Explorer staan ze gewoon op de plek waar je ze hebt opgeslagen.

Ook zou je meer hulp (kunnen) krijgen door ons meer informatie te geven. Zoals, wat heb je gedaan toen je ze downloade? Welke browser gebruik je? En welke mods heb je download?

Grtz RD :cya:

Geplaatst:

Bedoel je dat he niet weet waar je kunt vinden wat je hebt veranderd? Bijv. Je heb de Ambulance veranderd, maar je weet niet waar je die kunt vinden? Kijk hiervoor op Wikigta

Geplaatst: (bewerkt)
Bedoel je dat he niet weet waar je kunt vinden wat je hebt veranderd? Bijv. Je heb de Ambulance veranderd, maar je weet niet waar je die kunt vinden? Kijk hiervoor op Wikigta

toch bedankt maar ik bedoel ik heb een mini bike of onderzeer gedownload en dan doe ik hem met mod instalering progama er in zetten en dan kan ik hem niet vinden in gta sa

Bewerkt: door nielsieegta
Geplaatst:

Toevallig zooek ik ook een carspawner, alleen die hierboven zit vol met virussen, trojans paard enz. dus wie heeft een ZONDER virussen?

Geplaatst: (bewerkt)

Die carspawner is virusvrij, jouw virusscanner (AVG?) ziet hem enkel als een virus aan omdat je daarmee waarden in het spel kan manipuleren, net wat een virus doet met Windows. Een mooi voorbeeld van een false positive. :)

Bewerkt: door senneken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...