nielsieegta Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 hallo allemaal!!! ik kan mijn mods die ik heb gedownload niet vinden!! ik vind het heel gek en jammer want sommigen vind ie wel!! alvast bedankt. groeten thom en niels! Reageren
Beagle Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Je gedownloade mods zouden gewoon in de map staan die jij ingesteld hebt in je browser, of je kan op CTRL+J drukken voor Firefox en Chrome (en misschien ook andere) en je download zoeken Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Je gedownloade mods kun je gewoon vinden waar je ze hebt opgeslagen, als je Firefox gebruikt zou het ook nog kunnen zijn dat ze zijn opgeslagen in 'Mijn Document->Downloads'. Met Internet Explorer staan ze gewoon op de plek waar je ze hebt opgeslagen. Ook zou je meer hulp (kunnen) krijgen door ons meer informatie te geven. Zoals, wat heb je gedaan toen je ze downloade? Welke browser gebruik je? En welke mods heb je download? Grtz RD Reageren
nielsieegta Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 ik weet wel waar mijn mods staan maar waar ze zijn in het spel weet ik nie! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Bedoel je dat he niet weet waar je kunt vinden wat je hebt veranderd? Bijv. Je heb de Ambulance veranderd, maar je weet niet waar je die kunt vinden? Kijk hiervoor op Wikigta Reageren
nielsieegta Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) Bedoel je dat he niet weet waar je kunt vinden wat je hebt veranderd? Bijv. Je heb de Ambulance veranderd, maar je weet niet waar je die kunt vinden? Kijk hiervoor op Wikigta toch bedankt maar ik bedoel ik heb een mini bike of onderzeer gedownload en dan doe ik hem met mod instalering progama er in zetten en dan kan ik hem niet vinden in gta sa Bewerkt: 29 augustus 2009 door nielsieegta Reageren
.Senne Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Dan kan je gebruik maken van WikiGTA, waar je de spawnplaatsen van voertuigen kan zien en deze dan bezoeken. Sommige voertuigen hebben geen vaste spawnplaats, en dan kan je gebruik maken van een carspawner. Probeer deze eens uit, dat hoort normaal te werken. http://www.thegtaplace.com/downloads/f648-...wn-trainer-v0-2 Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Toevallig zooek ik ook een carspawner, alleen die hierboven zit vol met virussen, trojans paard enz. dus wie heeft een ZONDER virussen? Reageren
.Senne Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) Die carspawner is virusvrij, jouw virusscanner (AVG?) ziet hem enkel als een virus aan omdat je daarmee waarden in het spel kan manipuleren, net wat een virus doet met Windows. Een mooi voorbeeld van een false positive. Bewerkt: 30 augustus 2009 door senneken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.