.Senne Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Bij het exporteren wel door middel van downloads: http://www.papajohn.org/downloads/ Die bestanden moet je downloaden met de resolutie die je wilt (de pxr bestanden) en dan in de map: Program Files/Movie Maker/Shared/Profiles. Dan zullen ze bij het opslaan onderaan tussen de lijst van mogelijke videoformaten staan. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Sorry, maar ik snap je helemaal niet? Reageren
.Senne Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Sorry, maar ik snap je helemaal niet? Download een van bovenstaande bestanden, voor in de resolutie dat je het wil. Het gaat om de prx bestanden. Als je die opslaat in de map die ik daar zei, dan kan je je film opslaan in die resolutie door simpelweg bij filmbestand opslaan voor die instelling te kiezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.