NIELS_ Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Oké, ik heb alle gemodde auto's en motoren uit het spel geprobeert te halen. Alleen heb ik met 2 voertuigen een probleem, met de Greenwood, en met de NRG-500 Voor de Greenwood had ik een golf gedaan, en met de NRG-500 een Yamaha R6. Maargoed, die staan bij SAMI dus NIET in de lijst voor te uninstallen voertuigen. en een mod opnieuw plaatsen voor de greenwood is dus geen probleem, maar als ik die weer verwijder krijg ik dus de Golf terug. Ook opnieuw installeren houdt hetzelfde probleem. De andere mods zijn gewoon weg, behalve dus de nrg-500 en de greenwood. Hoe los ik dit op? Reageren
Beagle Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Handmatig deïnstalleren met IMGTool. Waarschijnlijk heb je geen backups gemaakt van je gemodde bestanden, dus die moet je hier aanvragen (greenwoo & nrg500). Open dan met IMG Tool de gta3.img in de map models, ga naar edit -> find en typ bijvoorbeeld: "greenwoo". Nu heeft hij een van de bestanden gevonden, dus de DFF of TXD. Rechtsklik op het bestand, en dan zoek je het origineel op. Doe dit voor alle bestanden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.