Jump to content

Jouw lievenlingsplaats

Recommended Posts

Geplaatst:

De bossen, vooral die rond Shady Creek en sowieso in het San Fierro/Flintstone gebied. Ook de woestijn is heel mooi gemaakt, alleen ben ik er teveel geweest, en is er vrij weinig (meer) te doen. :puh:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ik zit meestal in san fierro lekker door downtown racen.

en ik ben ook bent wel vaak in de badlands gewoon omdat het daar lekker rustig is :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, ik heb het ook niet zo op die Homies. Heel LS zit er vol van! (Heb 100.00% gebieden)Geef mij maar Red County, Flint County en San Fierro! Lekker scheuren met een Sanchez.

Edit:Als er een Rustler of een heli overvliegt, pak ik mijn Heat-seeking Rocket Launcher en ... *Boem...Boem.Boem* Hahaha :D

Bewerkt: door GTA-lover
Geplaatst:

Of ik zit auto's te jatten

of ik rij met een FCR-900 over de snelwegen :klap: zalig met die moter rond rijden

Zo te zien is de woestijn een lievenlings plekje van veel mensen ! ik ga er ook wel een keer kijken :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Woestijn of bossen, heerlijk met een sandking of sanchez scheuren. :)

Bewerkt: door BoterBal
Geplaatst:
waar is dat woestijn dn ken je de aangeve me kaart :$ :$

hier is de woestijn:map26hm.th.jpg

en mijn favoriete plekjes zijn de bossen en MC

Geplaatst:

blueberry vind ik toch lekker of dat strand in de eerste stad rustig over het water dobberen of wat met de raindance over het water vliegen lekker chillen :puh:

Geplaatst:

Zelf vind ik het ook wel fijn in de bossen en de woestijn, maar ik vind het ook wel mooi om met de Homie's erop uit te gaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...