ralf1 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 in de bossen en de woestijn lekker met een chille plaat op. heerlijk B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sC Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 De bossen, vooral die rond Shady Creek en sowieso in het San Fierro/Flintstone gebied. Ook de woestijn is heel mooi gemaakt, alleen ben ik er teveel geweest, en is er vrij weinig (meer) te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janickb Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 ik zit meestal in san fierro lekker door downtown racen. en ik ben ook bent wel vaak in de badlands gewoon omdat het daar lekker rustig is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvloon Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 waar is dat woestijn dn ken je de aangeve me kaart :$ :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
binco Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 heb niet egt zo 'n lievelingsplek in los santos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) Nee, ik heb het ook niet zo op die Homies. Heel LS zit er vol van! (Heb 100.00% gebieden)Geef mij maar Red County, Flint County en San Fierro! Lekker scheuren met een Sanchez. Edit:Als er een Rustler of een heli overvliegt, pak ik mijn Heat-seeking Rocket Launcher en ... *Boem...Boem.Boem* Hahaha Bewerkt: 23 augustus 2005 door GTA-lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Laxs Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 Of ik zit auto's te jatten of ik rij met een FCR-900 over de snelwegen zalig met die moter rond rijden Zo te zien is de woestijn een lievenlings plekje van veel mensen ! ik ga er ook wel een keer kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) Woestijn of bossen, heerlijk met een sandking of sanchez scheuren. Bewerkt: 23 augustus 2005 door BoterBal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 De bossen rond MC. Da's zo'n mooi gebied om lekker doorheen te rakken met je motor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 waar is dat woestijn dn ken je de aangeve me kaart :$ :$ hier is de woestijn: en mijn favoriete plekjes zijn de bossen en MC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shadow Gta Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 blueberry vind ik toch lekker of dat strand in de eerste stad rustig over het water dobberen of wat met de raindance over het water vliegen lekker chillen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 Mijn lieveling's plek(en) zijn de mooie groene bosjes lekker met quad crosse (vroem ) en de woestijn!! :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_player Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2005 mijn lievelings plek is in de woestijn bij het geheime leger lekker met die hydra het leger uitdagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarcN Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2005 Zelf vind ik het ook wel fijn in de bossen en de woestijn, maar ik vind het ook wel mooi om met de Homie's erop uit te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.