Jump to content

Include folder

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo!

Ik heb sindskort een server bij serverffs, maar nu staat er bovenin het .pwn script

#Include <dini>

Maar nu heb ik het volgende probleem,

Iedereen zegt dat je die bestanden niet nodig hebt op zo'n server, maar zonder die bestanden wil mijn server niet meer starten en krijg ik errors!

Ik hoop dat jullie me verkeerd hebben begrepen, en dus nu wel begrijpen wat ik bedoel.

Plies! Help me...

Alvast dank, ik hoop op jullie hulp _O_

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt includes nodig waar je script, waar pawno staat dus waar je jouw .pwn bestanden naar .amx convert. Dus niet waar jouw server draait, maar waar pawno draait. Snap je? :puh:

(je server start wel zonder die include, hij start alleen niet zonder geldige amx ;))

Bewerkt: door David22
Geplaatst:
Je hebt includes nodig waar je script, waar pawno staat dus waar je jouw .pwn bestanden naar .amx convert. Dus niet waar jouw server draait, maar waar pawno draait. Snap je? :puh:

(je server start wel zonder die include, hij start alleen niet zonder geldige amx ;))

Ik heb het over dit script: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=61588.0

Maar nu heb alle include enz files in de include map gezet en heb ik met pawno de .pwn door pawno gehaald, en vervolgens geupload... Het werkt nog niet!!!!

Geplaatst:
Maar nu heb alle include enz files in de include map gezet en heb ik met pawno de .pwn door pawno gehaald, en vervolgens geupload... Het werkt nog niet!!!!

Het probleem ligt niet bij het feit dat je geen include map op je server hebt, de include map is namelijk nodig voor pawno en niet voor de server. En het werkt niet is lekker duidelijk, leg eens uit wat er niet werkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...