Johannetje2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Hallo! Ik heb sindskort een server bij serverffs, maar nu staat er bovenin het .pwn script #Include <dini> Maar nu heb ik het volgende probleem, Iedereen zegt dat je die bestanden niet nodig hebt op zo'n server, maar zonder die bestanden wil mijn server niet meer starten en krijg ik errors! Ik hoop dat jullie me verkeerd hebben begrepen, en dus nu wel begrijpen wat ik bedoel. Plies! Help me... Alvast dank, ik hoop op jullie hulp Reageren
David22 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) Je hebt includes nodig waar je script, waar pawno staat dus waar je jouw .pwn bestanden naar .amx convert. Dus niet waar jouw server draait, maar waar pawno draait. Snap je? (je server start wel zonder die include, hij start alleen niet zonder geldige amx ) Bewerkt: 29 augustus 2009 door David22 Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Je hebt includes nodig waar je script, waar pawno staat dus waar je jouw .pwn bestanden naar .amx convert. Dus niet waar jouw server draait, maar waar pawno draait. Snap je? (je server start wel zonder die include, hij start alleen niet zonder geldige amx ) Ik heb het over dit script: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=61588.0 Maar nu heb alle include enz files in de include map gezet en heb ik met pawno de .pwn door pawno gehaald, en vervolgens geupload... Het werkt nog niet!!!! Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Waarom helpt niemand mij ???? :N :N :N Reageren
David22 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Maar nu heb alle include enz files in de include map gezet en heb ik met pawno de .pwn door pawno gehaald, en vervolgens geupload... Het werkt nog niet!!!! Het probleem ligt niet bij het feit dat je geen include map op je server hebt, de include map is namelijk nodig voor pawno en niet voor de server. En het werkt niet is lekker duidelijk, leg eens uit wat er niet werkt. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 uh ?/sampserver0.2x/pawno/includes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.