Jump to content

Geluid bij LCD


rakker126

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar een mooie geluidsset voor een LCD tv, budget ligt rond de 100-200 euro.

Voor de computer heb ik zojuist een logitec setje van maar 40 euro met 2.1 aangeschaft, werkelijk prachtig. Kan iemand mij wat aanraden voor de LCD tv.

Tevens vraag ik me af of het een cinema systeem moet zijn, is dat de enige manier om films goed af te spelen op de tv? Ik heb immers ook een 360. Kan je daarmee dan ook gekopieerde spellen afspelen?

Bedankt voor de antwoorden!

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek gewoon een paar reviews op van verschillende 5.1 systemen, daar heb je meer aan dan die domme verkoop praat van de fabrikanten zelf, want volgens hun hebben zij het beste.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je eigenlijk wilt vragen of je gebrandde films op je 360 af kan spelen en het antwoord is: ja, dat kan.

Daarnaast heb je wel een home cinema centre nodig om goed films af te kunnen spelen als je wilt dat er gebruik wordt gemaakt van 5.1 geluid (dus met 6 kanalen...). Vaak zit er in de versterker van zo'n home cinema set ook meteen een DVD speler ingebouwt, dat is dan mooi mee genomen. Als je via HDMI je 360 op je TV of de home cinema set aansluit heb je in ieder geval echt 5.1 geluid, via scart, composite of RGB vrees ik dat het gelimiteerd is tot 2.1. Maar het klinkt dan wel door alle 5 de speakers en natuurlijk de sub-woofer.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties allemaal!

Kan je via een home cinema set gekopierde afspelen?

Is die set in de post beter dan die pc luidsprekers van logitec?

Weet ik zeker! Ik ken iemand met diezelfde set en die zei dat het echt goed geluid is.

Link to comment
Delen op andere websites

Okey bedankt, wanneer ik geen 5.1 zou gaan gebruiken is zoiets dan beter/goed: http://www.kieskeurig.nl/pc_speaker/logite..._system/211129/

Tevens zoek ik een LCD die ik aan mijn pc kan vastmaken, en dat de gegevens van de zaken die ik uitvoer op de pc tevens op de LCD weergeven worden. Op die manier kan ik bijvoorbeeld een vakantiefilmpje zien. Wat heb ik dan nodig voor ondersteuning op de tv en wat voor snoer?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...