Jump to content

Geluid bij LCD


rakker126

Recommended Posts

Dank flitskikker :dans:

Wat is er trouwens nodig om alles wat je op de computer doet te weergeven op de tv, en het geluid via de uitgang van de tv te regelen.

Je hebt dan bijvoorbeeld een film op de pc, en ik wil die via een snoer kijken op de tv, wat is daar voor nodig?

Link to comment
Delen op andere websites

ik naam aan dat je films download (dat denk ik door middel van de gebrande cd'stoestand )

als je download met een laptop kan je beter een kabel kopen die zegmaar zo'n blauwe stekker heeft die aan de laptop vast kan en dan aan de andere kant van de stekker een gele rode en witte stekker voor achterin de tv..

dan kan je gewoon afspelen op de laptop en zie je het prima op de tv

elke betere tv/computerzaak verkoopt ze zelfs de media markt heeft ze als het goed is moet je maar ff bij de bekabeling kijken ik gebruik die kabel ook maar dan voor beeld effecten als ik draai..

edit #1: ooh lol ik lees net je vraag XD en hier is het andwoord hierboven

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt allemaal ^_^

Kan iemand mij een speakerset aanraden, 2.1 is ruim voldoende maar wel een lekkere subwoofer met krachtige speakers.

Gewoon een setje van Logitech, die hebben goede sub woofers en de speakers zijn meestal ook heel goed. En ze hebben vaak een goed prijs/kwaliteit verhouding.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...