rakker126 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Wat vinden jullie ervan? http://www.gtaforum.nl/index.php?act=attac...st&id=39756 Reageren
.Senne Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Een erg mooie foto, dat zeker. Prachtige kleuren natuurlijk, erg mooie weerspiegeling in het water, ook een leuke lens flare die niet stoort maar net een mooier effect geeft. De zon zelf is prachtig helder en geeft een erg mooie schijn. Je zou haast zeggen dat hieraan gephotoshopped is. Prachtig. Reageren
-Stan- Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Mooie foto . Heb je die zelf gemaakt. Reageren
T@rget Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik vind ze mooier als de zon nog maar half te zien is zodat hij nog geler is en het lijkt of hij het water in zinkt Reageren
lexus123 Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Ik vind ze mooier als de zon nog maar half te zien is zodat hij nog geler is en het lijkt of hij het water in zinkt Dat gaat nu lekker moeilijk want er zitten dan bergen voor maar ik vind dat persoonljik ook mooier. Maar deze foto is ook prachtig. Wat voor een camera gebruik je? Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Volgens mij is die foto met een Samsun sl30 of es15 gemaakt. Zelf vind ik de foto niet heel bijzonder, hij heeft las van ruis(hoge iso,maar het is een compact cam dus daar kan je niet veel aan doen). Bovenin links van het midden zit een storend vlekje, die zou ik even weg shoppen. Maar dat hij niet bijzonder is betekent niet dat hij niet mooi is, ik zou hem een 7.5 geven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.