massamsee Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2009 hallo, ik heb vandaag gta aan geschaft, ik heb het spel geinstalleerd en totzo ver ging het goed. toen ik de game wou starten, moest ik inloggen. ik heb een account maar, als ik wil inloggen vraagt hij om een update, die ik moet installeren. dus ik volg netjes en installeer de download. ik wil gta opstarten en doet het nie ik gta op nieuw gedownload en zonder inloggen gespeeld en zonder update en dan toen hij het, maar ik heb een account nodig om dingen op te slaan en dat wil ik toch graag. kan iemand mij misschien helpen? groeten, massamsee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2009 Een update van wat? De update van GTA IV zelf, of van Windows Live? Wat je best kan doen is handmatig de patches downloaden en installeren. Laatste patch van GTA IV: http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/patch/index.html Laatste versie van Windows Live: http://www.microsoft.com/games/en-us/Live/...arketplace.aspx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
massamsee Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2009 Een update van wat? De update van GTA IV zelf, of van Windows Live? Wat je best kan doen is handmatig de patches downloaden en installeren. Laatste patch van GTA IV: http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/patch/index.html Laatste versie van Windows Live: http://www.microsoft.com/games/en-us/Live/...arketplace.aspx het gaat om de update van de live account, als ik wil inloggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2009 Update dan je Windows Live handmatig en kijk of het wel werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
massamsee Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2009 Update dan je Windows Live handmatig en kijk of het wel werkt. ik kan de link niet openen. licht dat aan mij?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2009 Dat moet haast wel, ik kan de link zelfs op mijn ipod openen. Ga naar de site van games for windows live en download daar versie 3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
massamsee Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2009 Dat moet haast wel, ik kan de link zelfs op mijn ipod openen. Ga naar de site van games for windows live en download daar versie 3. als je der even op klikt dan kun je zien wat ie aan geeft. dit is toch de live update of nie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2009 en dan druk je op 'ja' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
massamsee Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 en dan druk je op 'ja' idd dat klopt. en dan installeer ik de game. maar dan als die update geinstalleerd is, kan ik gta niet meer opstarten , dat is mijn probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) ik gta op nieuw gedownload Heb je het spel uberhaupt wel origineel? en dan installeer ik de game.maar dan als die update geinstalleerd is, kan ik gta niet meer opstarten , dat is mijn probleem Je bedoelt zeker de update. Bewerkt: 30 augustus 2009 door Djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) Je hebt GTA opnieuw gedownload? Vraagje, heb jij GTA in eerste instantie gekocht of gedownload? (ik weet dat je zegt 'aangeschaft', maar je zegt ook 'opnieuw gedownload...') Als je het hebt gedownload, kan dat de reden zijn dat je niet meer kan spelen als je jezelf aanmeld op Windows Live(wat je dus alleen kan na die update)... Dat zou het misschien kunnen zijn. Bewerkt: 30 augustus 2009 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
massamsee Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Je hebt GTA opnieuw gedownload? Vraagje, heb jij GTA in eerste instantie gekocht of gedownload? (ik weet dat je zegt 'aangeschaft', maar je zegt ook 'opnieuw gedownload...')Als je het hebt gedownload, kan dat de reden zijn dat je niet meer kan spelen als je jezelf aanmeld op Windows Live(wat je dus alleen kan na die update)... Dat zou het misschien kunnen zijn. ik heb de spel dus "gekocht" ik heb de game geinstaleerd en dan wil ik dus spelen, maar als ik dan wil inloggen geeft hij aan dat er een update beschikbaar is. als ik dan op 'ja' klik dat hij instaleren en dan gaat het nog goed. dan wil ik dus gta opstarten, maar dan geeft hij aan dat ik, gta op nieuw moet instaleren. nauw dat doe ik dus ook. maar dan geeft hij weer aan voor een update.. ps: de game doet het wel want zonder acc werkt hij wel. de fout ligt dus niet aan de game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 ik snap niet waarom gta4 zelf zou zeggen dat je eht spel opnieuw moet installeren... Het is ook logisch dat de patch niet meer geinstalleert is als je eht spel opnieuw installeert, alle bestanden worden ten slotte opnieuw geinstalleert... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
massamsee Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 ik snap niet waarom gta4 zelf zou zeggen dat je eht spel opnieuw moet installeren...Het is ook logisch dat de patch niet meer geinstalleert is als je eht spel opnieuw installeert, alle bestanden worden ten slotte opnieuw geinstalleert... om deze update gaat het dus de , gta patch 4... en als ik dus deze installeer, kan ik gta niet meer op starten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
massamsee Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 ik snap niet waarom gta4 zelf zou zeggen dat je eht spel opnieuw moet installeren...Het is ook logisch dat de patch niet meer geinstalleert is als je eht spel opnieuw installeert, alle bestanden worden ten slotte opnieuw geinstalleert... om deze update gaat het dus de , gta patch 4... en als ik dus deze installeer, kan ik gta niet meer op starten. en dit is dan de error help meee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.