Jump to content

Vuurwerktopic 2009/2010

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga niet zo heel veel kopen,

Misschien een westlandpakket per stuk, en daar 2 van.

Een paar pakjes wondertollen, een paar potjes en nog wat rotjes en babypijtjes, ik heb niet al te best gespaard dit jaar :(

Geplaatst:

Ik hoop dat ik snel mijn eerste folder binnenkrijg, ik spaar ze altijd :)

Sparen deed ik ook altijd, ik heb nog krantjes van vorig jaar en ergens in mijn huis liggen ook nog wel krantjes van aantal jaren terug. Over het algemeen kijk ik niet zoveel meer in oude vuurwerkfolders, dit jaar stop ik er ook mee met sparen. Voor mij is het in feite nutteloos :puh:

Mensen! Nog 27 days te gaan!

Geplaatst:

Ik hoop dat ik snel mijn eerste folder binnenkrijg, ik spaar ze altijd :)

Sparen deed ik ook altijd, ik heb nog krantjes van vorig jaar en ergens in mijn huis liggen ook nog wel krantjes van aantal jaren terug. Over het algemeen kijk ik niet zoveel meer in oude vuurwerkfolders, dit jaar stop ik er ook mee met sparen. Voor mij is het in feite nutteloos :puh:

Mensen! Nog 27 days te gaan!

Nog 27 dagen ja :).

Ik heb ook nog geen vuurwerkfolders overigens, 80% zeker morgen!

Maar goed hoop dat mensen er nog even over nadenken over wat ik op de vorige pagina gezegd heb. Niet elke zaak is natuurlijk zo, maar laat je niet verrassen/neppen.

Geplaatst:

Mijn verlanglijstje voor oud & nieuw

Astronauten ( 4 sloffen, = 2000 rotjes )

Black bermuda ( 2 pakjes, = 24 stuks )

Vlinders ( 5 pakjes, = 60 stuks )

Nitraten ( 10 pakjes, 100 stuks )

7 bang rocket ( 2 stuks )

12 inch shells ( 1 pak, 12 stuks )

Moon Rocket ( 1 pakket, 4 stuks )

Venus ( 1 pakket, 5 stuks )

Tyfoon, 75G mortier rocket ( 1 pakket, 4 stuks )

Kristall, ( nieuw iets, 39 pijlen, €100 )

Allemaal zo rond de €400. Minder dan vorig jaar, maar mijn broer moet sparen :7

Geplaatst:

Ik heb ook nog geen krantjes binnen. Meestal komen ze na Sinterklaas en op zondag / maandag krijgen wij meestal de weekfolders binnen. Soms op zaterdag dus ik wacht rustig af. Overigens heb ik mijn lijstje alweer aangepast en ga ik waarschijnlijk minder bestellen omdat ik mijn geld nog nodig heb voor andere dingen (lees: sparen ^_^ ) Ik denk dat ik volgende week dinsdag mijn bestellingen online plaats. Tot die tijd: iedere dag kijken of ik weer een andere betere combinatie kan krijgen :bier::clown:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga morgen even door de buurt langs alle fietsen zaken en tuincentra, vuurwerk folders ophalen want ik kan niet wachten. Ookal heb ik al mijn vuurwerk al :7

Kan ik ook gelijk bij die winkelcentra kijken of ze KNO3 hebben. *Evil laugh*.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Ik ga niet veel kopen. Misschien ook wel niks. Er kunnen ongelukken mee gebeuren, en bovendien vind ik vuurwerk helemaal niet zo mooi. Bij ons is het nooit verder gekomen dan normale pijlen in de lucht en zo spectaculair is dat niet. Wij hebben overigens een hond (2 als je die van de buren ook meetelt) die werkelijk de hele nacht doorblaffen als je ook maar een klappertje aansteekt. :7

Bovendien heb ik het ook al behoorlijk gezellig zonder al die knallen.

Geplaatst:

Ah, 1e folder binnen doe os toevallig ook nog van de winkel waar ik het altijd koop.

Zie nu dat 1 slof astronauten maar 40 cent is :puh:

Lekker goedkoop dit jaar.

Geplaatst:

Hou er s.v.p. rekening mee dat het NIET toegestaan is om over ILLEGAAL vuurwerk te praten. Aangezien ik er geen moer van snap beroep ik jullie op jullie eerlijkheid. Post geen illegaal vuurwerk, mocht ik er via een achterlijke omweg achter komen dat het wel gebeurt dan steek ik het persoonlijk af in je.. Ik dwaal af.. :cab: In ieder geval, wie over illegaal vuurwerk post krijgt een waarschuwing en bij herhaling een warn.

Geplaatst:

Hou er s.v.p. rekening mee dat het NIET toegestaan is om over ILLEGAAL vuurwerk te praten. Aangezien ik er geen moer van snap beroep ik jullie op jullie eerlijkheid. Post geen illegaal vuurwerk, mocht ik er via een achterlijke omweg achter komen dat het wel gebeurt dan steek ik het persoonlijk af in je.. Ik dwaal af.. :cab: In ieder geval, wie over illegaal vuurwerk post krijgt een waarschuwing en bij herhaling een warn.

Niet dat ik er iets tegen heb ofzo, ik heb zelf ook geen illigaal vuurwerk, maar voor de belgen (die hier ook op het forum zitten) is "illigaal vuurwerk" voor ons nederlanders, voor hun normaal vuurwerk.. Correct me if i'm wrong.

Geplaatst:
Niet dat ik er iets tegen heb ofzo, ik heb zelf ook geen illigaal vuurwerk, maar voor de belgen (die hier ook op het forum zitten) is "illigaal vuurwerk" voor ons nederlanders, voor hun normaal vuurwerk.. Correct me if i'm wrong.
De Nederlandse wetgeving is hierin doorslaggevend.
Geplaatst:

Ik ga morgen even door de buurt langs alle fietsen zaken en tuincentra, vuurwerk folders ophalen want ik kan niet wachten. Ookal heb ik al mijn vuurwerk al :7

Kan ik ook gelijk bij die winkelcentra kijken of ze KNO3 hebben. *Evil laugh*.

kleine kans dat je nog kno3 kunt vinden, veel winkels halen het in december uit de schappen... wil het zelf ook nog hebben eigenlijk :puh:

Vandaag ook mijn eerste folders binnen gekregen :) 1 van de halfords en 1 van de ranzijn :dans:

Geplaatst:

Ik weet niet of ik vuurwerk ga halen dit jaar, tenzij het gefinancierd word door mn ouders alleen dat denk ik niet... Denk dat ik dan al het vuurwerk van mijn vrienden op ga maken blij.gif

Geplaatst:

Lol! Wilders op 1!

Maar even back to the point, oftewel waarom ik deze post hier neerzet: Kun je gewoon naar de vuurwerkwinkels toe sjokken, of moet je wachten tot 21 december?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...