Sprunk Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Zondag komt er weer een nieuwe aflevering over vuurwerk van undercover in nederland Een nieuwe of een herhaling van de bovenstaande? Als het een nieuwe is ga ik zeker kijken, dan kun je de regering weer zo overdreven horen reageren met "leger materiaal" e.d. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rubensanti Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2009 Zondag komt er weer een nieuwe aflevering over vuurwerk van undercover in nederland Een nieuwe of een herhaling van de bovenstaande? Als het een nieuwe is ga ik zeker kijken, dan kun je de regering weer zo overdreven horen reageren met "leger materiaal" e.d. Een nieuwe Op AVP hadden een paar mensen hem al ontmaskerd toen hij zocht naar handelaren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2009 In welk topic hadden ze hem ontmaskerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rubensanti Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2009 Volgens mij mag ik hier geen links plaatsen naar andere fora's, dus ik zeg wel in welke sectie het staat In de bunker en dan moet je zoeken naar sam van der ven. Ik kan de aflevering straks helaas niet kijken, dus ik kijk hem wel bij uitzending gemist, en nog maar 2 nachtjes slapen en dan mogen we ons vuurwerk ophalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SupDog Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2009 Ik ga (zeer) waarschijnlijk nog een tweede mini bestelling plaatsen: 1x Multishock à €13,50 1x Battle à €13,50 Keuze is nog moeilijk, of 2x Multishock of 2x Battle of van beide een Battle vindt ik wel een leuke cake om als finale te gebruiken in mijn low-budget vuurwerk 'show'. Het totaal aantal cakes komt daarbij op 10 Battle. Mooiste cake van Wolff heb voor 220 euro vuurwerk besteld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Over Undercover in NL: Het was best een leuke uitzending. Jammer dat toch Enschede er weer bij werd gehaald, dan kon Alberto helaas niet weerlaten. Wat wel grappig is, is dat Alberto ongeveer 20x heeft staan vertellen hoe gevaarlijk het wel niet is om al dat vuurwerk in je auto te hebben liggen, en dan aan het einde gooien ze gewoon die sporttas vol illegaal vuurwerk in een busje en rijden ze weg. Doe het dan goed en kom met een gepantserde wagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Over Undercover in NL: Het was best een leuke uitzending. Jammer dat toch Enschede er weer bij werd gehaald, dan kon Alberto helaas niet weerlaten. Wat wel grappig is, is dat Alberto ongeveer 20x heeft staan vertellen hoe gevaarlijk het wel niet is om al dat vuurwerk in je auto te hebben liggen, en dan aan het einde gooien ze gewoon die sporttas vol illegaal vuurwerk in een busje en rijden ze weg. Doe het dan goed en kom met een gepantserde wagen. Op Geenstijl hadden ze een auto vol gegooid met illegaal vuurwerk, daarna hadden ze de auto total loss gemaakt. Het was niet ontploft. Wie van jullie gaat vuurwerk halen uit de Pyro Shopper collectie van Lesli? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Ik ga denk ik vandaag vuurwerk kopen maar ik heb nog geen idee wat ik ga kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Ik ga denk ik vandaag vuurwerk kopen maar ik heb nog geen idee wat ik ga kopen Morgen kan je pas vuurwerk kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Yeah mensen, morgen kunnen we eindelijk massaal vuurwerk kopen Ik ga denk ik vandaag vuurwerk kopen maar ik heb nog geen idee wat ik ga kopen Morgen kan je pas vuurwerk kopen. Inderdaad, de vuurwerkverkoopdagen zijn: 29,30 en 31 december! Over Undercover in NL: Het was best een leuke uitzending. Jammer dat toch Enschede er weer bij werd gehaald, dan kon Alberto helaas niet weerlaten. Wat wel grappig is, is dat Alberto ongeveer 20x heeft staan vertellen hoe gevaarlijk het wel niet is om al dat vuurwerk in je auto te hebben liggen, en dan aan het einde gooien ze gewoon die sporttas vol illegaal vuurwerk in een busje en rijden ze weg. Doe het dan goed en kom met een gepantserde wagen. Hahah, inderdaad daar stond ik ook al even raar van op te kijken. Het was toch wel behoorlijk veel illegale vuurwerk. Maar ik vond de rest van de aflevering toch best wel interessant. Zo zie je maar weer dat je op talloze manieren toch aan illegaal vuurwerk kunt komen. Maarja, wat ze toch vergeten te zeggen, veilig vuurwerk afsteken begint bij jezelf. Als je vuurwerk afsteekt, tsja dan kun je het op twee manieren doen. A, Je gaat er slordig mee om en je doet er gevaarlijk mee. of B, Je neemt niet te veel risico's en je steekt het niet af wanneer je het niet vertrouwd. Jammer dat ze zo'n soort tekst er niet inzetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Ik heb ook nog een stukje gezien toevallig (was aan het zappen), man, die kerel valt wel steeds in de herhaling met zijn 'bommenverhaal' Ikzelf haal trouwens alleen denk ik iets voor 12 uur ofzo, gewoon een mooie pot Morgenochtend maar meteen m'n auto strak tegen het huis aanzetten, hij staat nu nog langs de straat, en dat vertrouw ik voor geen meter met al dat vuurwerk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Ik haal ook niet super veel. Wat voor overdag zoals rotjes en babypijltjes, en natuurlijk dat bulkpack Asian Thunder van GBV. Voor in de avond haal ik een vuurpijl set (Light-year van ZENA) en een paar Cakejes (Excellent Super 4), en de rest haalt en betaald mijn vader. Die koopt gewoon een een bepaald bedrag (meerstal 250 tot 300 euro) een aantal mooie cakes, een fluit batterij en een pijlenpakket, dus dan heb je genoeg mooi voer om af te stekend rond 12'en. Wij doen niet aan illegale dingen enzo. In Nederland is ook zat mooi spul te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xgaming Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 (bewerkt) Jammer genoeg kan ik pas woensdag middag afhalen Maar ik moet nog even wat vuurwerk kopen ik weet alleen niet wat. Collectie is van Wolff. Zelf zit ik nog steeds aan Battle te denken of een pijlenpakketje en een cake 1) Heavy 3(Wordt dan het tweede pakketje, opzich vind ik dat niet zo erg ) 2) Battle + 777shots mat 4 Battle + Spitfire 3) Spitfire + Magic Sky 4) Stars over Paris 5) Imperial + 777shots mat 6) Hawaii Ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer (qua keuze) dus wie van jullie raadt wat aan? Budget is ongeveer 25 euro Bewerkt: 28 december 2009 door xgaming Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Ik ga denk ik vandaag vuurwerk kopen maar ik heb nog geen idee wat ik ga kopen Morgen kan je pas vuurwerk kopen. Lol dat wist ik helemaal niet, ik zou vandaag met m'n vader gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 (bewerkt) Mijn NL bestelling: 3 × Chazers = €7,50 1 × Fluit pijltjes = €1,95 3 × Slof rotjes = €3,- 1 × Nog meer baby pijltjes, andere soort = €1,20 12 × Thunder Kings = €15,- Vind ik wel aardig, bovenop mijn andere vuurwerk.\ Trouwens, de o-zo-beruchte shock pijlen heten Sun Warriors. Voor degene die zich misschien het leplazeres gezocht hebben naar die dingen... Bewerkt: 28 december 2009 door lexus123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.