Djmaddox Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Geen grote hoeveelheden vuurwerk voor mij dit jaar. Alleen een paar simpele rotjes van vorig jaar en een 300.000 klapper die me weer flink achteruit gezet heeft. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Oke, bedankt voor de reacties. Waar kan ik het beste voor kiezen tussen deze opties (beste prijs/kwaliteit): Astronauten (200 voor 1,50€) Kaboom Kanonslag (200 voor 0,90€) Astro Extreme Crackers (50 voor 3€) Of is dit beter? De Twisted Bangs, Giant Airbomb en de pijlen staan in iedergeval al op mijn wishlist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xgaming Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Zou niet dat knal pakket nemen, het is duurder en je hebt waarschijnlijk minder. Koop dat een pakje astronauten erbij. En als je nog een mogelijkheid ziet, ga dan naar die andere vuurwerk dealer en haal daar je shocks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Oke, astronauten heb ik nog over van vorig jaar, dus hoef ik die niet te kopen. Over de Shocks: deze of deze? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xgaming Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Ik had het dan eigenlijk over link nummer 1 en eventueel kan je ook nog een Thunderking kopen (daar heb ik geen ervaring mee maar hoor dat er een best wel leuke knal van af komt ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Oke, astronauten heb ik nog over van vorig jaar, dus hoef ik die niet te kopen. Over de Shocks: deze of deze? Je kan ze allebei nemen, de Thunderking gaat een klein beetje harder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Mooie foto's Sprunk en xgaming! Ziet er mooi uit! Tevens lijkt het er op dat we in het noorden van Nederland een witte Oud en Nieuw krijgen. Volgens het KNMI kan er 15 tot 20cm sneeuw vallen. Piet Paulusma zegt dat er tot wel 70cm sneeuw kan vallen (15 tot 20 cm sneeuw klinkt toch wat reëler). Anyway, ik haal morgen in de namiddag mijn vuurwerk op. Ben heel erg benieuwd hoe de Thunderking basic knalt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Ik vind de Thunderkings wel erg duur, Flits. Zoals daar staat is één Thunderking drie euro nog wat? @Wes: Zullen we het maar niet over Paulusma hebben? Alles wat hij voorspeld moet je eigenlijk omgekeerd doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Ik vind de Thunderkings wel erg duur, Flits. Zoals daar staat is één Thunderking drie euro nog wat? @Wes: Zullen we het maar niet over Paulusma hebben? Alles wat hij voorspeld moet je eigenlijk omgekeerd doen. Die Thunderking basic schijnt precies zelfde effect te hebben, maar is wel iets kleiner. Maar het schijnt dat mensen het even hard vinden knallen als een gewone thunderking. De Thunderking Basic kost 2 euro ofzoiets, en er zitten 4 in. Iets goedkoper dus. En wat Herr Paulusma betreft, soms heeft hij wel goede voorspellingen hoor. Maar ik denk dat hij er deze keer wel flink naast zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Ik vind de Thunderkings wel erg duur, Flits. Zoals daar staat is één Thunderking drie euro nog wat? @Wes: Zullen we het maar niet over Paulusma hebben? Alles wat hij voorspeld moet je eigenlijk omgekeerd doen. Die Thunderking basic schijnt precies zelfde effect te hebben, maar is wel iets kleiner. Maar het schijnt dat mensen het even hard vinden knallen als een gewone thunderking. De Thunderking Basic kost 2 euro ofzoiets, en er zitten 4 in. Iets goedkoper dus. En wat Herr Paulusma betreft, soms heeft hij wel goede voorspellingen hoor. Maar ik denk dat hij er deze keer wel flink naast zit Ik haal dit jaar de ThunderKing van PyroShopper, kost maar 1.75 Hier een filmpje van de ThunderKing Basic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Ik denk dat ik de gewone Shocks neem, aangezien de prijs. Dan de laatste vraag (hoop ik :$ ): Welke zijn beter? Kaboom Kanonslag of Astronauten? De Astro Extreme Crackers blijken niet beter te zijn dan normale Astronauten hoorde ik, of heeft iemand hier betere ervaring mee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Ik haal dit jaar de ThunderKing van PyroShopper, kost maar 1.75 Hier een filmpje van de ThunderKing Basic *FILMPJE* Woeh dat klinkt erg goed, dat wordt morgen naast mijn huidige bestelling ook maar gelijk even 10 extra pakjes daar van aanschaffen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rubensanti Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) Hier een deel van mijn collectie, zal binnenkort de rest plaatsen als ik het heb. Bewerkt: 29 december 2009 door rubensanti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Ik ben lekker laat dit jaar Ik ga, als het beetje meezit, morgen in Duitsland halen, gewoon legaal overigens En als het niet lukt, zullen de winkels nog op 31 dec vuurwerk verkopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Ik denk het wel, ik had vorig jaar ook gekocht op de 31e. Ik denk dat ik de gewone Shocks neem, aangezien de prijs. Dan de laatste vraag (hoop ik :$ ): Welke zijn beter? Kaboom Kanonslag of Astronauten? De Astro Extreme Crackers blijken niet beter te zijn dan normale Astronauten hoorde ik, of heeft iemand hier betere ervaring mee? Graag even reageren, dan kan ik de bestellijst printen. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.