Djmaddox Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Blijkbaar ook geen 300.000 klapper, die gozers waarvan ik hem altijd kocht zijn opgepakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sniperx Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) Fine, hier mijn collectie 139.50 aan vuurwerk, hiervan is 64.50 gewonnen, namelijk 30 euro gewonnen aan het vuurwerkrad, en 34.50 aan een prijsvraag (die grote pot linksboven met de gele papiertjes) Bewerkt: 30 december 2009 door Sniperx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xgaming Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Mijn (bescheiden) vuurwerk collectie is nu ook binnen Heel misschien komt er nog wat bij, maar de kans is nihil (hoop het natuurlijk wel ) Foto's: Overzicht: Mortier pijl 6 vuurpijltjes: Heavy 3: Gratis cake Concerto Rosso: Ik zal ook nog even foto's maken van de onderste 4 cake's (Super 4-16, zijn verkeerd ingepakt daardoor zie je de namen niet ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
>$bram$< Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Heb dit jaar voor €200,- gehaald. Ben al heel lang vuurwerkfreak en dat blijft zo! Check deze Forums als je ook veel interesse Hebt: www.forum.vuurwerkcrew.nl www.avpvuurwerk.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Lol, mn vader komt net thuis van werk met 150 euro aan vuurwerk. Ik zal straks wel even een fotootje maken. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Wij hebben vandaag ook vuurwerk opgehaald voor 55 euro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xgaming Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) Voor als iemand nog vuurwerk moet halen / wilt halen (& een Wolff Vuurwerk Dealer in de buurt heeft): de Imperial pijlen (bij mijn dealer 10 euro) zijn zeer mooie pijltjes met mooie uitwerkingen Bewerkt: 30 december 2009 door xgaming Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Ik had net eventjes een Knock Out afgestoken want ik wou eventjes kijken wat dat was. Maar, WOW wat een knal Leuke dingetjes, ben blij dat ik daar genoeg van hem gekocht. Ook mooi licht geeft dat ding Heb zin in morgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Geen vuurwerk want vind het zonde om er zelf geld aan te spenderen. Maar heb wel vuurwerk gekregen van een vriend van mij. een doos vol met van die grote rotjes. die ongelooflijk hard knallen, naam weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Ik had net eventjes een Knock Out afgestoken want ik wou eventjes kijken wat dat was. Maar, WOW wat een knal Leuke dingetjes, ben blij dat ik daar genoeg van hem gekocht. Ook mooi licht geeft dat ding Heb zin in morgen Knal mortiertjes gaan heel erg hard. Ik heb deze, ThunderShock van Mad Dog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Morgen de Gateway afsteken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Ik koop nooit echt veel, maar ik heb nu: 15 pijlen 800 rotjes 50 schocks 100 babypijltjes --+ 52,00 Valt wel mee dus, ga ook altijd met vrienden de straten op, waardoor aantallen meestal met 3 vermenigvuldigen ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.NightFlower Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Ik heb met mijn ouders ook wat vuurwerk gekocht (alleen sier). Het is al weer tijd geleden dat wij wat hadden afgestoken. Dus ik vroeg me af, is het nou noodzakelijk dat je al het plastic van zo'n pot verwijderd? Het is o.a. Revolution, Cruzer, Heavenly willow en Triple X rockets pijlen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Hey, Ik heb de cake Daybreak gekocht. Maar nu weet ik 1 ding niet: er zit plastic over de bovenkant moet ik dit er wel of niet afhalen? want als het goed is moeten er dingen uit schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Ik heb met mijn ouders ook wat vuurwerk gekocht (alleen sier). Het is al weer tijd geleden dat wij wat hadden afgestoken. Dus ik vroeg me af, is het nou noodzakelijk dat je al het plastic van zo'n pot verwijderd? Het is o.a. Revolution, Cruzer, Heavenly willow en Triple X rockets pijlen. Je kan de folie eraf halen, maar het rode kan erop blijven. Als er een vonkje bij komt, heb je een probleem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.