Jump to content

Vuurwerktopic 2009/2010

Wesley

Recommended Posts

Fine,

hier mijn collectie

j80752.jpg

139.50 aan vuurwerk, hiervan is 64.50 gewonnen, namelijk 30 euro gewonnen aan het vuurwerkrad, en 34.50 aan een prijsvraag (die grote pot linksboven met de gele papiertjes)

Bewerkt: door Sniperx
Delen op andere websites

Mijn (bescheiden) vuurwerk collectie is nu ook binnen :D Heel misschien komt er nog wat bij, maar de kans is nihil (hoop het natuurlijk wel ;) )

Foto's:

Overzicht:

IMG_0342.jpg

Mortier pijl

IMG_0347.jpg

IMG_0346.jpg

6 vuurpijltjes:

IMG_0345.jpg

Heavy 3:

IMG_0344.jpg

Gratis cake Concerto Rosso:

IMG_0343.jpg

Ik zal ook nog even foto's maken van de onderste 4 cake's (Super 4-16, zijn verkeerd ingepakt daardoor zie je de namen niet :( )

Delen op andere websites

Voor als iemand nog vuurwerk moet halen / wilt halen (& een Wolff Vuurwerk Dealer in de buurt heeft): de Imperial pijlen (bij mijn dealer 10 euro) zijn zeer mooie pijltjes met mooie uitwerkingen :)

Bewerkt: door xgaming
Delen op andere websites

Ik had net eventjes een Knock Out afgestoken want ik wou eventjes kijken wat dat was. Maar, WOW wat een knal :D Leuke dingetjes, ben blij dat ik daar genoeg van hem gekocht. Ook mooi licht geeft dat ding :D Heb zin in morgen :bier:

Knal mortiertjes gaan heel erg hard.

Ik heb deze, ThunderShock van Mad Dog

2325t.jpg

Delen op andere websites

Ik heb met mijn ouders ook wat vuurwerk gekocht (alleen sier).

Het is al weer tijd geleden dat wij wat hadden afgestoken. Dus ik vroeg me af, is het nou noodzakelijk dat je al het plastic van zo'n pot verwijderd? Het is o.a. Revolution, Cruzer, Heavenly willow en Triple X rockets pijlen.

Delen op andere websites

Ik heb met mijn ouders ook wat vuurwerk gekocht (alleen sier).

Het is al weer tijd geleden dat wij wat hadden afgestoken. Dus ik vroeg me af, is het nou noodzakelijk dat je al het plastic van zo'n pot verwijderd? Het is o.a. Revolution, Cruzer, Heavenly willow en Triple X rockets pijlen.

Je kan de folie eraf halen, maar het rode kan erop blijven. Als er een vonkje bij komt, heb je een probleem.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...