Bierbuikje Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Gelukkig nieuwjaar allemaal en voorzichtig met jullie vingers. Ik ga nu 1 slof rotjes afsteken, 1 pak grondbloemen en een familiepakket. Dat mijn 2010 maar in het teken mag staan van alcohol en liefde. Reageren
Wesley Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Mensen, alvast een gelukkig nieuwjaar toegewenst! En uiteraard.. pas op met vuurwerk! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Ik hoef nergens mee optepassen. Zoals altijd ik koop nooit vuurwerk. Reageren
rubensanti Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Erg fijne dag gehad, lekker gestookt, fikkie gemaakt en daarna lekker gedronken. Iedereen alles er nog aan? Reageren
Forever GTA Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ik heb dit keer niks gekocht omdat ik al zo veel besteed heb, maar je kunt ook gewoon kijken ziet er ook gaaf uit. Het leek we of ze uitpakten dit jaar, om vorig jaar goed te maken met die dichte mist! Reageren
rubensanti Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Het weer zat dit jaar in ieder geval mee 's avonds Reageren
xgaming Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) Zeker genoten gister avond maar had te weinig vuurwerk. Oplossing: dit jaar meer inslaan En dat ga ik ook zeker doen. Imperial vuurpijlen voor €10,- waren uitmuntend te noemen voor dat geld (waren ook gewoon mooie uitwerkingen). Cakes waren ook mooi alleen jammer dat mijn AVP cake een heel andere uitwerking had dan op internet filmpjes te zien was. Tempo was hoog en er kwamen mooie boeketten uit. In vergelijking met vorig jaar ging er meer vuurwerk de lucht in en daar was ik wel blij mee Happy new year ! Bewerkt: 1 januari 2010 door xgaming Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 was weer leuk gister nacht Reageren
Sprunk Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 alleen jammer dat mijn AVP cake een heel andere uitwerking had dan op internet filmpjes te zien was. Nou, hier was hij echt net zo mooi als op het filmpje. 6x5 verschrikkelijk mooie boeketten. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ik had een pot neergezet waar 4 van die pijlen inzaten. Bam, daar ging de eerste. Bam, daar ging de 2de. Bam, daar ging de derde en daarmee viel ook de pot omver. Bam, daar ging de 4de tussen onze voeten in en toen explodeerde een pijl tussen ons in. En zoals gewoonlijk waren er ook weer lolbroeken die lawinepijlen niet omhoog schoten maar naar ons toe. Die pijl kwam in een steeg tussen 2 huizen waar wat mensen stonden en dat gaf toch n enorme klap! Iedereen was halfdoof voor n paar minuten en iedereen had n piep in zn oren. Reageren
Jowx Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Even tussendoor. Het is niet de bedoeling dat hier tips / ervaringen gepost worden over illegaal vuurwerk OF legaal vuurwerk in combinatie met objecten. Objecten kun je zeer ruim nemen, maar denk bijvoorbeeld aan flesjes deo of ander materiaal waarmee je zelf een 'bom' in elkaar kunt knutselen. Het lijkt me vanzelfsprekend dat dit soort berichten niet welkom zijn, daar waar we het niet op ons geweten willen hebben dat iemand zich verwond. Berichten met dergelijke inhoud worden verwijderd en bestraft, hier staat zonder pardon een warn van 20% op. Andere foto's filmpjes en ervaringen met legaal vuurwerk zijn natuurlijk wel gewoon welkom. Reageren
Wesley Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Woeh.. Wat mij betreft was het een succesvolle jaarovergang. Ik heb er tenminste van genoten. Tevens stak mijn zus een pot aan, en dat ging niet helemaal goed.. sterker nog, een mortiertje uit die pot kwam tegen me aan, gelukkig tegen me rug aan, toen ik er achterkwam dat er zo'n mortiertje achter me lag die nog moest ontploffen ben ik maar even zeer snel gaan rennen Gelukkig is er verder niks gebeurd. Ondertussen probeerde mijn vader zijn voet op die pot te houden zodat die niet meer ging tollen. Maar naast alle ellendigheid is het toch allemaal weer heel erg leuk geworden. Aankomende Oud en Nieuw koop ik alleen nog maar Thunderkings en siervuurwerk. Nothing more.. Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Wij hadden voorgaande jaren al de nodige ervaring met omvallende potten opgebouwd, dus dit jaar hebben we elke pot stevig vast gezet aan beide kanten met 2 op elkaar geplaatste stoeptegels. Die hebben we inmiddels weer in de straat gestopt overigens. Er viel niets om, alleen was het soms passen en meten met lontjes die op minder ideale plaatsen in die cakes zijn verwerkt. Maargoed, ongelukken zijn heel moeilijk te voorkomen. Hoe stevig de pot dan ook mag staan, het gebeurde best vaak dat een bombette niet erg hoog schoot, en klapte vaak erg laag bij de grond. Ik heb alweer zin in volgend jaar trouwens. Ik denk dat ik dit jaar ook weer naar Scheveningen ga, daar is ieder jaar een leuk vuurwerkfestival. Niet lang daarna komen de eerste demo's alweer. Eigenlijk is een jaar helemaal niet zo gek. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Dit jaar leek het echt alsof het vuurwerk mooier was! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Bij ons was het erg rustig, zowel met vuurwek als overlast. M'n neefje en z'n vader hadden wel veel, maar waren zo ongeveer de enigste in de straat. Ze hadden wel mooi sierspul en dat ging allemaal goed. En overlast was er alleen aan het begin van de avond, maar er kwamen meteen zes politiewagens en een relschopper werd afgevoerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.