AOSY86 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Wie heeft al een GTA SA (pc of xbox versie) ? beetj vroeg voor zo'n topic maar sommige mensen zegen al dat hij woensdag / donderdag te koop is. Alvast plezierige gameplay gta fanss ! laterss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 valt dit niet onder dat van die illigale GTA SA ?? :o :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denracer Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 valt dit niet onder dat van die illigale GTA SA ?? :o :o neej je kan hem uit america besteld hebben he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Delusion Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 valt dit niet onder dat van die illigale GTA SA ?? :o :o neej je kan hem uit america besteld hebben he ik heb hem al....hoe...gewoon zoals alle 300000 mensen het doen in nederland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 valt dit niet onder dat van die illigale GTA SA ?? :o :o neej je kan hem uit america besteld hebben he Waarom uit Amerika bestellen? Als je het in Amerika koopt, betaal je boven de gewone prijs ook nog verzendkosten, duanekosten etc. Terwijl je het dan hier "goedkoper" in Nederland kan kopen. Het is maar 3 dagen wachten. Ik heb het al voor de PS2 dus ik weet niet of ik het koop. En nee dit valt NIET onder illegale reacties. Hij vraagt toch niet WAAR je het kan downloaden of al je het al gedaan hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Wie heeft al een GTA SA (pc of xbox versie) ? beetj vroeg voor zo'n topic maar sommige mensen zegen al dat hij woensdag / donderdag te koop is.Alvast plezierige gameplay gta fanss ! laterss yep ik heb hem al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Extreme G Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ik heb hem ook al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StormyWeathers Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Jullie die em al hebben... ook eerlijk gekocht? En waar? Als jullie em gewoon illegaal verkregen hebben, doe dan geen moeite om dat hier te verkondigen, ben nieuwsgierig naar welke winkel ik moet om hem ook te kunnen kopen! Lijkt me wel dat ik dit gewoon vragen kan?! Greetz, SW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Wie heeft al een GTA SA (pc of xbox versie) ? beetj vroeg voor zo'n topic maar sommige mensen zegen al dat hij woensdag / donderdag te koop is.Alvast plezierige gameplay gta fanss ! laterss yep ik heb hem al oke van waar dan ? eplaza ? of ilegaal <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Wie heeft al een GTA SA (pc of xbox versie) ? beetj vroeg voor zo'n topic maar sommige mensen zegen al dat hij woensdag / donderdag te koop is.Alvast plezierige gameplay gta fanss ! laterss yep ik heb hem al oke van waar dan ? eplaza ? of ilegaal <_< op een in nederland legale manier :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denniss Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 bij dixons in gouda hebbe ze em al maar daar wille ze em nie verkope Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 heb hem ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
urk-rulez Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 kheb hem ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denniss Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 en ik niej Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) kheb hem vanavond ik ken iemand die hem heeft en die hem voor mij gaat branden !! maja toch ori gekocht geen cd's meer ! Bewerkt: 23 juni 2005 door WhoopDiDoo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.