TubS Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 dit topic gaat over wie hem wel heeft dus niet wie hem niet heeft, ga maar even ontopic sorry mod gedrag (niet veleerd:P ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Painkiller Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ik heb hem al op PC en Xbox. Tja, tis een illegale kopie, maar ik ga hem origineel kopen, beloof ik. Hier heb ik ff een screentje gemaakt van PC versie op 1024x860 resolutie, ziet er mooi uit, toch? Kep San Andreas trouwens ookal een lange tijd op PS2, dus ik heb rockstar al gedeeltelijk ondersteund. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) Post alsjeblieft niet als je hem illegaal heb. Gaarne alleen posten als je hem al legaal heb. Edit:Ik kan hem voorlopig niet kopen. Heb wel geld maar dat is voor me opleiding bedoeld Bewerkt: 8 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Hey mensen wrm zeggen jullie nie waar je hem gekocht hebt ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Painkiller Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Als je het spel koopt voor de release is dat eigenlijk ook illegaal. Er is dus nog geen (Europese) legale versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Als de winkel hem verkoopt heb jij hem Legaal. Alleen de winkel is illegaal bezig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ik hoorde van iemand dat ze pas vanaf 11 juni verkocht mogen worden :blink: gelul ofnie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Painkiller Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ok, sorry, had het fout. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) nee 10 juni + @Painkiller is die screen van een snelweg ? Bewerkt: 8 juni 2005 door Mr.Elvis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Painkiller Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Die screen is aan de kust van Los Santos. Loopt uit op een snelweg, maar op dit stuk kom je gedeeltelijk in de stad en rijden ze rustig (stoplichten etc.). Gellukig is de stad hetzelfde als die op de PS2, weet ik alles nog te vinden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 nee 10 juni + @Painkiller is die screen van een snelweg ? Zo te zien is die screen niet van een snelweg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Screens voor de rest hier plaatsen http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=3138&st=255 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Ik heb Gta San Andreas al voor de pc en Xbox!Ik had hem ook voor de ps2 maar die heb ik verkogt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 kheb em nu EINDELIJK op xbox (ben helemaal happy) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 op xbox zuigt het zwaar :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.