Jump to content

Zamg0d1 Vs David22

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Splash Text Effect

Soort design: Large Art

Size design: Maximaal 720×400

Render: Geen

Animatie: Geen

Premade: Nope

Tijd van inlevering: Zsm

Opmerking: Graag gewoon een splash text effect :)

Tegen: David22

Geplaatst: (bewerkt)

David22:

d22.jpg

Zamg0d1:

Untitled-1-1.png

Succes ^_^

Bewerkt: door Zamg0d1
Geplaatst:

(ik weet niet of ik hier mag posten maar ik geef een reactie :puh: )

Ik vind die van David22 het mooiste.

Waarom?

Die van Zamg0d heeft soms die kriebels over de text niet spetterend. (letterlijk)

Voor de rest vind ik het hetzelfde :puh:

Geplaatst:

Het lijkt toch verdacht veel op mekaar. :7

Bij de tekst van David zijn de splashes iets beter, ze splashen wat meer. Bij Zamg0d lijkt het meer op smurry die erop is gesmeerd, bij een paar letters. Alhoewel de 'B' van Beat wel een erg mooie splash heeft. Daar vliegt het ook echt van de letter af, zeg maar.

Toch zou ik beiden adviseren om het iets anders te doen. Zamg0d1 heeft de letters dan wel schuin gezet, en David een andere kleur gebruikt, maar bijvoorbeeld een ander lettertype, iets meer met de achtergrond te doen, in perspectief zetten, ik noem maar wat. Het gaat nu om de details, omdat dat bijna het enige is waarop jullie een eigen ding doen, volgens de aanwijzingen van de tut dan nog.

Maar goed, ik stem op David22.

Geplaatst:

Ten eerste, hoe krijgen jullie het voor elkaar om hetzelfde effect te krijgen. :7

David22: Mooi tekst met een goed kleurgebruik. De letters staat stevig in het totaal plaatje. Zit een leuk effect op, alleen mis ik iets van schaduw achter de letter zodat hij iets naar voren komt. Het hoeft niet veel te zijn, maar dat maakt het iets beter. Verder vindt ik het alleen jammer dat de cijfer 22 hetzelfde effect hebben waardoor het lijkt op een lettertype die dat effect al heeft.

Zamg0d1: Ook hier weer een mooi effect op de lettert, net zoals bij David22. Alleen vindt ik de plaats van de woorden Beat Down niet helemaal goed. Er zit téveel ruimte tussen de letters DOWN en de 2 woorden zelf. Ik begrijp dat het nu wel verdeeld is over het veld, maar het staat een beetje raar. Verder lijken de effecten té mooi gedaan dan dat het echte splashes zijn.

Mijn stem: David22

Geplaatst:
Ten eerste, hoe krijgen jullie het voor elkaar om hetzelfde effect te krijgen. :7

Zelfde tut misschien? :puh:

Ze lijken inderdaad erg veel op elkaar.

David22, een erg mooie kan ik zeggen. Het is alleen wel jammer dat je bij de 2 en de D precies dezelfde hebt gekopieerd. Verder had het bij de 2 wel wat meer mogen splashen van mij, verder ziet hij er goed uit.

Zamg0d1, deze vind ik iets minder. De B is eigenlijk de enige letter die er mooi uitziet. De E en A van Beat gaan ook nog wel, maar daarna word het steeds minder. Het lijkt erop dat je op het laatste snel klaar wilde zijn, waardoor het is afgeraffeld. De letters splashen niet meer zo lekker als dat ze horen te doen.

Mijn tips:

Aan David22, maak voor elke letter een ander effect.

Aan Zamg0d1, besteed er meer tijd aan, ook aan de laatste letters. ;)

Mijn stem: David22

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...