Zero-two Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 (bewerkt) Iemand? Je kan beter zeggen ''Niemand?''. Nou goed hier komt het: Mooi sig. Die rode achtergrond past bij die shirt van AC Milan. Misschien kun je de achtergrond een beetje donker maken zodat die tekst wat zichtbaar wordt. Al had ik liever ''meisjes'' als render. Helemaal Jessica Alba. Daarom hou ik van jou sigs. Ga zo door! Edit: Ik wist niet dat het voor een battle was. Bewerkt: 31 augustus 2009 door Zero-two Reageren
2fast{0} Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ik zou mijn tegenstander ook nog wel even willen raten. Ik vind het een geweldige sig. Kleuren die allemaal bij het totale plaatje horen, ook loopt alles netjes in elkaar over. Alleen vind ik dat je render iets te klein is, maar dat is mijn mening en vind het daarom ook dat je sig wat leegte toont hier en daar, dat vind ik minder. Voor de rest vind ik het wel een super signature. Ook je tekst past mooi bij het geheel. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 alleen die ''voetballer'' die foto is niet zo mooi met ze tong uit de mond Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.