gta_user82 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) Heb jij GTA San Andreas al weten te bemachtigen voor de PC of XBox? B) Post op dit forum je leukste screenshots en ervaringen. Dingen die je opvielen, die je teleurstelden, alles kun je op dit topic posten! Heb je hem uit de VS of uit Europa? Misschien is het nog te vroeg, maar als je al wat hebt, post het dan! Bewerkt: 7 juni 2005 door CasperdeZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 wil ik best doen maar wil iemand mij dan uitleggen oe ik een screenshot maak? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouter Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 vet, heb je em? waarop? en waarvandaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 wil ik best doen maar wil iemand mij dan uitleggen oe ik een screenshot maak? Ingame print screen plakken in paint en opslaan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Aub, hier een linkje met screens http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=194068 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 wil ik best doen maar wil iemand mij dan uitleggen oe ik een screenshot maak? Ingame print screen plakken in paint en opslaan . daar snap ik niks van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 wil ik best doen maar wil iemand mij dan uitleggen oe ik een screenshot maak? Ingame print screen plakken in paint en opslaan . daar snap ik niks van. Nou nou komop zeg..... zo moeilijk is het niet Rechts naast F12 op je toetsenbord zit de knop print screen. Daar moet je op drukken, op dat moment maak je een foto. Dan ga je naar start, programmas, bureauaccesoires, paint. In paint ga je naar bewerken in het menu, je klikt erop en je drukt daar op plakken. Dan komt de screen te voorschijn en dan moet je hem opslaan als: In jpg formaat. Als je het nu nog niet snapt snap ik het ook niet schnappi? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Je kan hem beter via Photoshop opslaan. Kwaliteit is evengoed als BMP, maar slaat op als JPG (en met de grote van een JPG) . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 wil ik best doen maar wil iemand mij dan uitleggen oe ik een screenshot maak? Ingame print screen plakken in paint en opslaan . daar snap ik niks van. Nou nou komop zeg..... zo moeilijk is het niet Rechts naast F12 op je toetsenbord zit de knop print screen. Daar moet je op drukken, op dat moment maak je een foto. Dan ga je naar start, programmas, bureauaccesoires, paint. In paint ga je naar bewerken in het menu, je klikt erop en je drukt daar op plakken. Dan komt de screen te voorschijn en dan moet je hem opslaan als: In jpg formaat. Als je het nu nog niet snapt snap ik het ook niet schnappi? oke man ik schanappi!! tanx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Heb je hem al ? van waar dan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Heb je hem al ? van waar dan ? nee ik heb hem nog niet maar als ik hem vrijdag heb gehaald maak ik ff wat screens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) Heb je hem al ? van waar dan ? nee ik heb hem nog niet maar als ik hem vrijdag heb gehaald maak ik ff wat screens Pfff.. uit de zin die je daarnet zei leek 't net of je hem nu al wel had... En dan zijn de screens al niet meer echt nodig, want dan spelen we zelf gta. Bewerkt: 7 juni 2005 door martijnn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Heb je hem al ? van waar dan ? nee ik heb hem nog niet maar als ik hem vrijdag heb gehaald maak ik ff wat screens haha :lol: als ik hem donderdag avond of vrijdag heb dan ga ik ook zelf paar mooi screens maken :rolleyes: ik d8 dat je hem al had ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 je kan duidelijk zien dat die screens met fraps zijn gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 je kan duidelijk zien dat die screens met fraps zijn gemaakt Klopt, dat zie je links boven aan het gele getal . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.