JeGe Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Hey, als ik in een helicopter vlieg en ik gebruik num 4 of num 6 om te sturen trilt de camera zeg maar.. ben ik de enige met dit probleem? want dit is de reden dat ik nooit in heli's vlieg wat wel leuk is >.> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donutdragon Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Dat probleem heb ik dus ook. Maar ik heb altijd gedacht dat dat normaal was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Heb ik ook volgens mij hoort het niet zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Heb ik ook volgens mij hoort het niet zo. Dat weet ik wel zeker dat het niet hoort.. Maar je kan het ook niet oplossen denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kippy Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Daar heb ik ook last van,... misschien komt het door dat onze pc's het even moeilijk hebben met alle objecten op de grond goet te laten zien? en daarom soort lag krijgt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Daar heb ik ook last van,... misschien komt het door dat onze pc's het even moeilijk hebben met alle objecten op de grond goet te laten zien? en daarom soort lag krijgt? Dat lijkt me niet. Ik heb dan niet de PC versie maar soms maak ik het wel mee op de PS3. Als ik dan heel hoog vlieg en opeens met de neus naar beneden gaat trilt de camera een beetje. Maar goed, dat is zo weinig dat ik er geen last van heb. Hebben mensen dit ook die GTA IV op de PC met een controller besturen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Daar heb ik ook last van,... misschien komt het door dat onze pc's het even moeilijk hebben met alle objecten op de grond goet te laten zien? en daarom soort lag krijgt? Lijkt me niet want als je in de lucht bent heb je zelfs een hogere FPS.. plus als je heel laag hangt heb je het nog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 dit is gewoon, dat komt omdat de camera zelf neit goed mee kan draaien met je acties, je zult dit geloof ik ook krijgen als je een scherpe bocht maakt en de camera naar de neus hebt geaimt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Zelf heb ik geen PC versie van GTA IV, maar dit komt bij een ander spel wel voor bij mij. Het kan best eraan liggen omdat de camera gewend is om niet zo wild is en dat doe je dus wel in de heli... Ik weet het nie zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.