Jump to content

Stotterende camera in helicopters


JeGe

Recommended Posts

Daar heb ik ook last van,... misschien komt het door dat onze pc's het even moeilijk hebben met alle objecten op de grond goet te laten zien? en daarom soort lag krijgt?

Dat lijkt me niet. Ik heb dan niet de PC versie maar soms maak ik het wel mee op de PS3. Als ik dan heel hoog vlieg en opeens met de neus naar beneden gaat trilt de camera een beetje. Maar goed, dat is zo weinig dat ik er geen last van heb. ^_^ Hebben mensen dit ook die GTA IV op de PC met een controller besturen?

Link to comment
Delen op andere websites

Daar heb ik ook last van,... misschien komt het door dat onze pc's het even moeilijk hebben met alle objecten op de grond goet te laten zien? en daarom soort lag krijgt?

Lijkt me niet want als je in de lucht bent heb je zelfs een hogere FPS.. plus als je heel laag hangt heb je het nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik geen PC versie van GTA IV, maar dit komt bij een ander spel wel voor bij mij. Het kan best eraan liggen omdat de camera gewend is om niet zo wild is en dat doe je dus wel in de heli... Ik weet het nie zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...