Jump to content

cj


benhelsloot

Recommended Posts

ik ben gister weer begonnen met sanandreas en ik vind CJ echt een mietje :N , ik heb van zijn uiterlijk echt een gangster gemaak :D maar in de cutescenes doet hij als een watje :duh: wat vinden jullie van CJ

Bewerkt: door benhelsloot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind CJ geen watje, hij is een perfecte protagonist, hij doet zo zwak als het aankomt op familie,

hoe zou je zelf zijn :duh: , als hij te 'cool' was zou hij onmenselijk overkomen.

@Rinaldootje: Claud? Die kont toch wat vlotter overkomen op gebied van praten :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat ze voor deze verhaallijn CJ precies goed hebben gemaakt.

Je ziet dat hij om zijn familie geeft. Maar kan op momenten waar het moet totaal anders zijn.

Ik vind dat R* voor iedere verhaallijn in iedere GTA tot nu toe de goede persoon heeft genomen.

Link to comment
Delen op andere websites

CJ is alles behalve een mietje. Hij doet een hele hoop levensgevaarlijke missies alleen om zijn broer uit de gevangenis te krijgen.

Als er iemand een mietje is is dat eerder Ryder. Die doet zelf nooit wat en is nergens goed in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...