Jump to content

Hoe ben je een fan geworden van...


PowerPats

Recommended Posts

Iedereen heeft wel een favo band, of muziekstijl, Mijn vraag is dan. Hoe is het gekomen dat je naar die bepaalde muziekstijl luisterde, Of dat je een grote fan bent geworden van een muzikant. Van jezelf ? of heeft iemand jou het geïntroduceerd.

Brand los. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Raar dat dergelijk topic nog niet bestond, of wel...

In ieder geval: ooit hoorde ik 'Numb', ik vond dat toen een geweldig lied en onthield

Linkin Park toen wel, 2/3 jaar geleden hoorde ik er dan terug van: What I've Done,

na 2 goede nummers begon ik meer naar ze te luisteren, CD's gekocht, nog veel

meer goede nummers ontdekt, tot het zo groeide... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn zus was als eerste fan van Belle Perez en Celine Dion, toen zij een CD had gekocht en het beluisterde dacht ik van "Oh mijn god! Die zingen goed!" En dus besloot ik zelf ook fan te worden... Bij beide artiesten!

PS: mijn zus was fan vanaf 2005 van Belle Perez en in 2007 ofzo van Celine Dion!

Link to comment
Delen op andere websites

Tof topic! In mijn geval begon het allemaal toen ik van iemand een hele hoop LP's kreeg. Er zat veel rommel tussen, maar toen ik Bob Dylan's eerste album hoorde was ik verkocht. :tu: Sindsdien ben ik een enorme fan van de fifties en sixties.

Link to comment
Delen op andere websites

Van jongs af aan ermee opgegroeid en groot gebracht.

Kon eigenlijk ook niet anders wensen.

Ik vind mezelf vrij breed geörienteerd houd van vele muziek stijlen, maar wat mij toch het meest aanspreekt is Rock en dat soort genre's. Ik vind het heerlijk om hier een discussie over te starten dus brand maar los!

Mvg,

CH!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn zus was als eerste fan van Belle Perez en Celine Dion, toen zij een CD had gekocht en het beluisterde dacht ik van "Oh mijn god! Die zingen goed!" En dus besloot ik zelf ook fan te worden... Bij beide artiesten!

PS: mijn zus was fan vanaf 2005 van Belle Perez en in 2007 ofzo van Celine Dion!

Belle Perez vindt ik maar een makeuphoer[/font].

Ik ben fan van de KKK Simian Mobile Disco.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn zus was als eerste fan van Belle Perez en Celine Dion, toen zij een CD had gekocht en het beluisterde dacht ik van "Oh mijn god! Die zingen goed!" En dus besloot ik zelf ook fan te worden... Bij beide artiesten!

PS: mijn zus was fan vanaf 2005 van Belle Perez en in 2007 ofzo van Celine Dion!

Belle Perez vindt ik maar een makeuphoer[/font].

Ik ben fan van de KKK Simian Mobile Disco.

Pas op je worden jongeman! Dit gescheld tolereer ik dus niet. En sowieso: zij gebruikt minder makup als Celine Dion...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou dan zal ik maar ook maar posten waarom ik een fan van the Beatles ben geworden. Heel simpel eigenlijk, hoorde vroeger op de radio voor het eerst een Beatles nummer, volgens mij was het I am the walrus, en vond het toen echt geniaal. Ik kende the Beatles al een beetje, maar meer hun standaard nummers, Let it be Hey jude etc. Liet het toen een tijdje daarbij zitten.

Mijn interesse werd weer opgewekt toen mijn vader een plaat van Paul mc Cartney opzette. Zaten erg goede nummers tussen, en van de solo-carriere van Paul mc cartney ben ik langzaam richting The Beatles gegaan. Mijn vader had ook nog een hoop platen van hun, Dus had ze allemaal beluisterd, En toen was het gebeurt.... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn muziek is vooral rock. Ik ben daar ingekomen door m'n neef. Hij gaf mij een cd (Stadium Arcadium)en zei: 'Dit vind je vast leuk.' En ik vond het heel erg leuk. Later hoorde ik Numb een keer, zo kwam ik ben Linkin Park, en nu is het vooral door vrienden. Dan hoor ik weer een goede rockband en dan zoek ik die op. Maar ook door K-DST en V Rock in de GTA's. Zo heb ik de grote Lynyrd Skynyrd ontmoet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ff hoe ik aan Nirvana ben gekomen. Ik hoorde 2/3 jaar geleden op de radio: Blur - Song 2. Omdat er niemand in de buurt was aan wie ik het kon vragen wist ik het nog niet. Later hoorde ik op (Volgens mij ook op de radio) Nirvana - Smells Like Teen Spirit, Ik dacht dat dat het liedje was dat ik eerder gehoord meende te hebben. Daarna ben ik er tot nu toe een fan van. En dan ook meteen hoe ik aan Blur kwam. Ik hoorde het een paar maanden geleden 7 tot 13 op de TV in een reclame dus ik vroeg het aan mijn vader hoe dat liedje heten en Voila toen wist ik ook van Blur af

Link to comment
Delen op andere websites

Pas op je worden jongeman! Dit gescheld tolereer ik dus niet. En sowieso: zij gebruikt minder makup als Celine Dion...

Wat wou je GTA Monster doen? Hem warnen? Hem bannen? Zijn moeder bellen?

:7

Ik weet al wat ik met hem ga doen, p0wn3n in GTA IV DM :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben fan van linkin park en dat ontstond al lang geleden zon 6/7 jaar terug met hybrid theory die ik beluisterde, als klein manneke :puh: en nu ben ik dat nog steeds dus.....

LP 4 LIFE

Daarom die sign (dank aan jellemuis)

Bewerkt: door onbekendeIV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijks niet echt een vast band waar ik echt helemaal tot over me oren fan van ben. Ik luister naar verschillende soorten muziek en bij sommige soorten muziek spreken dan natuurlijk ook bepaalde bands me meer aan als de andere. Overig moet ik wel zeggen dat ik band als Metallica, Blink182 en Korn gewoon tof vind, maar iedereen heeft ze eigen smaak natuurlijk ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...