TomHagen Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Arctic Monkeys. Ik kreeg eens een MP3'tje, When the sun goes down. Fantastische plaat, en hoorde op 3FM dat ze via MySpace een hoop fans kregen. Toen dacht ik, laat ik maar eens wat MP3'tje downloaden. Het tweede album heb ik vervolgens gekocht, en binnenkort het derde. Maar toch, ik ben niet echt een fan. Ik wil ze nog wel een keer live zien, maar dat is er nog niet van gekomen. Posters heb ik niet, alleen een bureaublad-achtergrond. ^^ Reageren
haai Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 (bewerkt) Arctic Monkeys. Ik kreeg eens een MP3'tje, When the sun goes down. Fantastische plaat, en hoorde op 3FM dat ze via MySpace een hoop fans kregen. Toen dacht ik, laat ik maar eens wat MP3'tje downloaden. Het tweede album heb ik vervolgens gekocht, en binnenkort het derde. Maar toch, ik ben niet echt een fan. Ik wil ze nog wel een keer live zien, maar dat is er nog niet van gekomen. Posters heb ik niet, alleen een bureaublad-achtergrond. ^^ Voor 40 euro kan je ze zien in HMH op 10 of 11 november dit jaar. De concerten zijn nog niet uitverkocht als het goed is (ik ben stiekem ook fan) Bewerkt: 31 augustus 2009 door haai Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Ja ben fan van meerdere Bandjes. Zal over iedere waar ik groot fan van ben een beetje vertellen hoe ik fan ben geworden. Rock, Metal e.d. : Hoorde het eens in een filmpje op Youtube. Daarvoor luisterde ik vooral Rap en hiphop. Linkin park: Zag een SouthPark filmpje met het nummer Given up, Bleed it out en Breaking the habit. Begon het steeds meer te luisteren. Nirvana: Zag het op een T-shirt staan van een vriendin. Dacht ga het eens beluisteren. Werd er meer Fan van toen ik het nummer Drain you in Rock Band UnPlugged speelde. 3 Doors down: Speelde het nummer Kryptonite in Rock Band UnPlugged All American Rejects: Speelde in RockBand unplugged het nummer Move Along. Tevens ook het 1e nummer waar ik in RB UP goud haalde Metallica: Hoorde het eens op de radio. Was meteen fan The Who: Door de intro's van CSI (Miami)(Ny) The blood hound gang: Hoorde The bad Touch in een youtube filmpje. Heb daarna meer nummers daarvan geluisterd. HIM: Keek Viva La Bam en vond de muziek wel lekker klinken Turbonegro: Op de Myspace Page van Weeman stond een nummer van Turbonegro CKY: Hoorde het eens in Viva La Bam, Jackass en Tony hawk pro skater 3. Vond het meteen al geweldig Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Meestal cruise ik wat op Youtube, stuiter op vele goede nummer van dezelfde band, en dan ben ik een fan . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Van Coldplay, 100% zeker...! En hoe dat komt? Dat komt omdat ik vroeger met me pa aan het rijden was ( we hadden gelogeerd in Nijmegen ) en die mensen hadden een CD gedownload. Die hadden we onderweg op gezet, lekker met 160 rijden en een lekker nummer op zoals Coldplay - Shiver. Tegenwoordig luister ik bijna altijd liedjes van coldplay, waarom? Ze maken gewoon lekkere nummers, rustig, ik geniet er gewoon van! Reageren
ArticLight Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) Ik ben tegenwoordig erg fan van Billy Talent, een Canadese punkrock-achtige band. Eigenlijk kun je het geen punkrock noemen, maargoed. Mijn zus had ooit een nummer van deze band op staan en ik vond het niet verkeerd klinken, dus heb ik meteen al hun albums gedownload die ze toendertijd uit hadden (dat waren er 2). Nu heb ze onlangs met de release van hun derde album alle 3 gekocht. Andere bands die ik leuk vind zijn: Enter Shikari, Linkin Park, Foo Fighters, Metallica, Paramore, The Offspring en The Killers. Maar Billy Talent blijft het beste. ik ben fan van linkin park en dat ontstond al lang geleden zon 6/7 jaar terug met hybrid theory die ik beluisterde, als klein manneke en nu ben ik dat nog steeds dus.....LP 4 LIFE Daarom die sign (dank aan jellemuis) Dus je luisterde Linkin Park toen je 6 was? Bewerkt: 2 september 2009 door ArticLight Reageren
Exoit Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Ja ben fan van meerdere Bandjes. Zal over iedere waar ik groot fan van ben een beetje vertellen hoe ik fan ben geworden.Rock, Metal e.d. : Hoorde het eens in een filmpje op Youtube. Daarvoor luisterde ik vooral Rap en hiphop. Linkin park: Zag een SouthPark filmpje met het nummer Given up, Bleed it out en Breaking the habit. Begon het steeds meer te luisteren. Nirvana: Zag het op een T-shirt staan van een vriendin. Dacht ga het eens beluisteren. Werd er meer Fan van toen ik het nummer Drain you in Rock Band UnPlugged speelde. 3 Doors down: Speelde het nummer Kryptonite in Rock Band UnPlugged All American Rejects: Speelde in RockBand unplugged het nummer Move Along. Tevens ook het 1e nummer waar ik in RB UP goud haalde Metallica: Hoorde het eens op de radio. Was meteen fan The Who: Door de intro's van CSI (Miami)(Ny) The blood hound gang: Hoorde The bad Touch in een youtube filmpje. Heb daarna meer nummers daarvan geluisterd. HIM: Keek Viva La Bam en vond de muziek wel lekker klinken Turbonegro: Op de Myspace Page van Weeman stond een nummer van Turbonegro CKY: Hoorde het eens in Viva La Bam, Jackass en Tony hawk pro skater 3. Vond het meteen al geweldig Even het meest geweldige nummer van CKY (Camp Kill Yourself) Ik ben tegenwoordig erg fan van Billy Talent, een Canadese punkrock-achtige band. Eigenlijk kun je het geen punkrock noemen, maargoed. Mijn zus had ooit een nummer van deze band op staan en ik vond het niet verkeerd klinken, dus heb ik meteen al hun albums gedownload die ze toendertijd uit hadden (dat waren er 2). Nu heb ze onlangs met de release van hun derde album alle 3 gekocht. Andere bands die ik leuk vind zijn: Enter Shikari, Linkin Park, Foo Fighters, Metallica, Paramore, The Offspring en The Killers. Maar Billy Talent blijft het beste. ik ben fan van linkin park en dat ontstond al lang geleden zon 6/7 jaar terug met hybrid theory die ik beluisterde, als klein manneke en nu ben ik dat nog steeds dus.....LP 4 LIFE Daarom die sign (dank aan jellemuis) Dus je luisterde Linkin Park toen je 6 was? Het is screamo Reageren
Mevin Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Oja, een jaar ofsow geleden had ik in Southpark Ronnie James Dio gehoord met het nummer: Holy Diver. Heb het opgezocht en later een CD van gekocht! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Oja, een jaar ofsow geleden had ik in Southpark Ronnie James Dio gehoord met het nummer: Holy Diver. Heb het opgezocht en later een CD van gekocht! Da vind ik nog een grappige manier om een fan te worden... Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Ja ben fan van meerdere CKY: Hoorde het eens in Viva La Bam, Jackass en Tony hawk pro skater 3. Vond het meteen al geweldig Even het meest geweldige nummer van CKY (Camp Kill Yourself) Dat is het eerste nummer van CKY dat ik ooit hoorde maar nu ben ik meer fan van het nummer Escape from hellvieuw Reageren
Exoit Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Ja ben fan van meerdere CKY: Hoorde het eens in Viva La Bam, Jackass en Tony hawk pro skater 3. Vond het meteen al geweldig Even het meest geweldige nummer van CKY (Camp Kill Yourself) Dat is het eerste nummer van CKY dat ik ooit hoorde maar nu ben ik meer fan van het nummer Escape from hellvieuw Ook een zeer mooi nummer! Suddenly Tragic vind ik ook wel mooi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.