Jump to content

Hoe ben je een fan geworden van...


PowerPats

Recommended Posts

Arctic Monkeys. Ik kreeg eens een MP3'tje, When the sun goes down. Fantastische plaat, en hoorde op 3FM dat ze via MySpace een hoop fans kregen. Toen dacht ik, laat ik maar eens wat MP3'tje downloaden. Het tweede album heb ik vervolgens gekocht, en binnenkort het derde. :)

Maar toch, ik ben niet echt een fan. Ik wil ze nog wel een keer live zien, maar dat is er nog niet van gekomen. Posters heb ik niet, alleen een bureaublad-achtergrond. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Arctic Monkeys. Ik kreeg eens een MP3'tje, When the sun goes down. Fantastische plaat, en hoorde op 3FM dat ze via MySpace een hoop fans kregen. Toen dacht ik, laat ik maar eens wat MP3'tje downloaden. Het tweede album heb ik vervolgens gekocht, en binnenkort het derde. :)

Maar toch, ik ben niet echt een fan. Ik wil ze nog wel een keer live zien, maar dat is er nog niet van gekomen. Posters heb ik niet, alleen een bureaublad-achtergrond. ^^

Voor 40 euro kan je ze zien in HMH op 10 of 11 november dit jaar. De concerten zijn nog niet uitverkocht als het goed is :tu:

(ik ben stiekem ook fan)

Bewerkt: door haai
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ben fan van meerdere Bandjes. Zal over iedere waar ik groot fan van ben een beetje vertellen hoe ik fan ben geworden.

Rock, Metal e.d. : Hoorde het eens in een filmpje op Youtube. Daarvoor luisterde ik vooral Rap en hiphop.

Linkin park: Zag een SouthPark filmpje met het nummer Given up, Bleed it out en Breaking the habit. Begon het steeds meer te luisteren.

Nirvana: Zag het op een T-shirt staan van een vriendin. Dacht ga het eens beluisteren. Werd er meer Fan van toen ik het nummer Drain you in Rock Band UnPlugged speelde.

3 Doors down: Speelde het nummer Kryptonite in Rock Band UnPlugged

All American Rejects: Speelde in RockBand unplugged het nummer Move Along. Tevens ook het 1e nummer waar ik in RB UP goud haalde

Metallica: Hoorde het eens op de radio. Was meteen fan

The Who: Door de intro's van CSI (Miami)(Ny)

The blood hound gang: Hoorde The bad Touch in een youtube filmpje. Heb daarna meer nummers daarvan geluisterd.

HIM: Keek Viva La Bam en vond de muziek wel lekker klinken

Turbonegro: Op de Myspace Page van Weeman stond een nummer van Turbonegro

CKY: Hoorde het eens in Viva La Bam, Jackass en Tony hawk pro skater 3. Vond het meteen al geweldig

Link to comment
Delen op andere websites

Van Coldplay, 100% zeker...! En hoe dat komt? Dat komt omdat ik vroeger met me pa aan het rijden was ( we hadden gelogeerd in Nijmegen ) en die mensen hadden een CD gedownload. Die hadden we onderweg op gezet, lekker met 160 rijden en een lekker nummer op zoals Coldplay - Shiver. Tegenwoordig luister ik bijna altijd liedjes van coldplay, waarom? Ze maken gewoon lekkere nummers, rustig, ik geniet er gewoon van! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben tegenwoordig erg fan van Billy Talent, een Canadese punkrock-achtige band. Eigenlijk kun je het geen punkrock noemen, maargoed. Mijn zus had ooit een nummer van deze band op staan en ik vond het niet verkeerd klinken, dus heb ik meteen al hun albums gedownload die ze toendertijd uit hadden (dat waren er 2). Nu heb ze onlangs met de release van hun derde album alle 3 gekocht. :puh: Andere bands die ik leuk vind zijn: Enter Shikari, Linkin Park, Foo Fighters, Metallica, Paramore, The Offspring en The Killers. Maar Billy Talent blijft het beste. ^_^

ik ben fan van linkin park en dat ontstond al lang geleden zon 6/7 jaar terug met hybrid theory die ik beluisterde, als klein manneke :puh: en nu ben ik dat nog steeds dus.....

LP 4 LIFE

Daarom die sign (dank aan jellemuis)

Dus je luisterde Linkin Park toen je 6 was? :7

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ben fan van meerdere Bandjes. Zal over iedere waar ik groot fan van ben een beetje vertellen hoe ik fan ben geworden.

Rock, Metal e.d. : Hoorde het eens in een filmpje op Youtube. Daarvoor luisterde ik vooral Rap en hiphop.

Linkin park: Zag een SouthPark filmpje met het nummer Given up, Bleed it out en Breaking the habit. Begon het steeds meer te luisteren.

Nirvana: Zag het op een T-shirt staan van een vriendin. Dacht ga het eens beluisteren. Werd er meer Fan van toen ik het nummer Drain you in Rock Band UnPlugged speelde.

3 Doors down: Speelde het nummer Kryptonite in Rock Band UnPlugged

All American Rejects: Speelde in RockBand unplugged het nummer Move Along. Tevens ook het 1e nummer waar ik in RB UP goud haalde

Metallica: Hoorde het eens op de radio. Was meteen fan

The Who: Door de intro's van CSI (Miami)(Ny)

The blood hound gang: Hoorde The bad Touch in een youtube filmpje. Heb daarna meer nummers daarvan geluisterd.

HIM: Keek Viva La Bam en vond de muziek wel lekker klinken

Turbonegro: Op de Myspace Page van Weeman stond een nummer van Turbonegro

CKY: Hoorde het eens in Viva La Bam, Jackass en Tony hawk pro skater 3. Vond het meteen al geweldig

Even het meest geweldige nummer van CKY (Camp Kill Yourself)

Ik ben tegenwoordig erg fan van Billy Talent, een Canadese punkrock-achtige band. Eigenlijk kun je het geen punkrock noemen, maargoed. Mijn zus had ooit een nummer van deze band op staan en ik vond het niet verkeerd klinken, dus heb ik meteen al hun albums gedownload die ze toendertijd uit hadden (dat waren er 2). Nu heb ze onlangs met de release van hun derde album alle 3 gekocht. :puh: Andere bands die ik leuk vind zijn: Enter Shikari, Linkin Park, Foo Fighters, Metallica, Paramore, The Offspring en The Killers. Maar Billy Talent blijft het beste. ^_^
ik ben fan van linkin park en dat ontstond al lang geleden zon 6/7 jaar terug met hybrid theory die ik beluisterde, als klein manneke :puh: en nu ben ik dat nog steeds dus.....

LP 4 LIFE

Daarom die sign (dank aan jellemuis)

Dus je luisterde Linkin Park toen je 6 was? :7

Het is screamo ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oja, een jaar ofsow geleden had ik in Southpark Ronnie James Dio gehoord met het nummer: Holy Diver. Heb het opgezocht en later een CD van gekocht!

Da vind ik nog een grappige manier om een fan te worden... :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ben fan van meerdere

CKY: Hoorde het eens in Viva La Bam, Jackass en Tony hawk pro skater 3. Vond het meteen al geweldig

Even het meest geweldige nummer van CKY (Camp Kill Yourself)

Dat is het eerste nummer van CKY dat ik ooit hoorde maar nu ben ik meer fan van het nummer Escape from hellvieuw

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ben fan van meerdere

CKY: Hoorde het eens in Viva La Bam, Jackass en Tony hawk pro skater 3. Vond het meteen al geweldig

Even het meest geweldige nummer van CKY (Camp Kill Yourself)

Dat is het eerste nummer van CKY dat ik ooit hoorde maar nu ben ik meer fan van het nummer Escape from hellvieuw

Ook een zeer mooi nummer! Suddenly Tragic vind ik ook wel mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...