Jump to content

Aantal grote missers van de pc versie

martijnn

Recommended Posts

ja man die van R* Zijn heus niet dom die denken echt wel na als ze een bestseller gaan maken he ;) ;)

goede of slechte besturing daar wen je vanzelf aan want rock* heeft in dat half jaar echt geen game gemaakt met een slechte besturing en een bestseller word het ondanks de besturing toch wel.

Bewerkt: door jaap_st1
Delen op andere websites

Sa Had weer een andere besturing dan VC op de ps2 voor mij was dat ook even wennnen maar als R* een andere besturing op de pc doet dan heeft het denk ik volgens R* zijn voordelen, maar je kunt het nog altijd aanpassen hé

Delen op andere websites

Sa Had weer een andere besturing dan VC op de ps2 voor mij was dat ook even wennnen maar als R* een andere besturing op de pc doet dan heeft het denk ik volgens R* zijn voordelen, maar je kunt het nog altijd aanpassen hé

inderdaad ik vind de besturing nu zelfs beter

dan VC

Delen op andere websites

Ik heb San Andreas vandaag binnen gekregen uit Amerika, en heb hem dus ook gelijk gespeeld.

Die besturing is inderdaad héél erg wennen. Je kan met je muis sturen, en met je pijltjes (Of ASWD) een kant op rennen. Je kan dus zeg maar ook schuin naar voren rennen.

Ik heb geen manier gevonden hoe je dit eventueel kan veranderen, dus je zal het toch maar onder ogen zien. Maar het went wel hoor :) Bovendien loop ik toch niet zoveel in SA.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...