DDM Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik heb een probleem. Al mijn sms'jes die ik normaal krijg met uitgaan met vrienden en dates zijn verdwenen uit mijn messages lijst. en ik krijg ook nooit meer sms'jes van bijv. foto's van de dates. en mijn auto's die parkeer worden ook niet meer gesaved. Weet iemand hoe dit kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 je slaat het spel niet op? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) je slaat het spel niet op? Ja anders weet ik het ook niet hoe je het voor elkaar krijgt P.S. welkom op het forum @ je bent lid vanaf 06 maar je hebt 1 bericht Bewerkt: 30 augustus 2009 door Randomcharacter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DDM Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 je slaat het spel niet op? Ja anders weet ik het ook niet hoe je het voor elkaar krijgt P.S. welkom op het forum @ je bent lid vanaf 06 maar je hebt 1 bericht Ik sla mijn spel wel op, dat is juist het rare. ik starte eergister mijn spel op en ik was de smsies kwijt en ik krijg er ook geen meer, en mijn auto's verdwenen ook steeds, maar vandaag niet. Alleen dat met die sms heb ik nog steeds. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 heb je auto save aan staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DDM Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 heb je auto save aan staan? Ja die heb ik aanstaan, maar ik save altijd in een savehouse na een missie. En ik heb nog een 2e savefile dus die autosave is echt alleen als "back-up" mocht het spel uitvallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolnniek9 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Probeer het is bij andere savegames, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DDM Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Probeer het is bij andere savegames, Daar doet hij het wel gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.