Jump to content

Help met Fatal error smpa60


kippy

Recommended Posts

Hallo allemaal,

ik krijg voor het eerst vandaag een error te zien, namelijk deze:

'GTA IV FATAL ERROR: SMPA60 Unrecoverable Fault - Please restart the game.'

Ik restart de game maar na een minuut of 2-3 krijg ik hem weer...

Ik heb gisteren wel een soort van mod gebruikt, om een auto te veranderen. (de .wft en .wtd vervangen) dat heb ik gedaan met Spark IV, In vehicles.img

Ik vond dat niet zo mooi en heb de vehicles weer verwijderd en weer de originele waarvan ik een backup had gemaakt weer terug geplaatst...

Toen ik de mod gebruikte was er niets aan de hand, maar nu ik de originele juist weer heb terug geplaatst krijg ik deze error te zien... de auto is wel weer orgineel (hij staat voor mijn safe house) maar als ik ff met een auto rond rij dan krijg ik deze error... het maakt niet uit welke auto.

De game heeft altijd goed gewerkt want ik heb alle missies gedaan.

voor de rest nooit iets veranderd aan de game.

Dus wie weet hier een oplossing voor???

Gr. Kippy

Link to comment
Delen op andere websites

Dus een andere save game kiezen bij menu > game > load> en dan een andere slot?

Ik zal het vanavond even proberen...

Thx wesley,

Het werkt ik heb een oudere save game gebruikt en nu werkt hij weer goed... ik moet alleen de laatste missie weer opnieuw doen maar dat is niet het ergste.

dus hier mag een slotje op!

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken. Daarnaast krijgt dit topic geen slotje; je weet namelijk nooit als er iemand is met het zelfde probleem of jij later nog een soortgelijke vraag hebt. ;)<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

je hebt het topic niet eens gleezen, ik houd mijn mond dicht...

idd dat sloeg nergens op xD het andwoord staat in het topic en toch gaat ie vragen om hulp

ik zou zeggen koop een nieuwe computer en instaleer gta iv daarop succes verzekerd

of je gaat gewoon het topic lezen

>>> Door Hanneswasco: Je zegt gewoon hetzelfde als wesley. Laat herhalende posts in het vervolg achterwege aub.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...