kippy Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Hallo allemaal, ik krijg voor het eerst vandaag een error te zien, namelijk deze: 'GTA IV FATAL ERROR: SMPA60 Unrecoverable Fault - Please restart the game.' Ik restart de game maar na een minuut of 2-3 krijg ik hem weer... Ik heb gisteren wel een soort van mod gebruikt, om een auto te veranderen. (de .wft en .wtd vervangen) dat heb ik gedaan met Spark IV, In vehicles.img Ik vond dat niet zo mooi en heb de vehicles weer verwijderd en weer de originele waarvan ik een backup had gemaakt weer terug geplaatst... Toen ik de mod gebruikte was er niets aan de hand, maar nu ik de originele juist weer heb terug geplaatst krijg ik deze error te zien... de auto is wel weer orgineel (hij staat voor mijn safe house) maar als ik ff met een auto rond rij dan krijg ik deze error... het maakt niet uit welke auto. De game heeft altijd goed gewerkt want ik heb alle missies gedaan. voor de rest nooit iets veranderd aan de game. Dus wie weet hier een oplossing voor??? Gr. Kippy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik had het zelf ook en ik kan je vertellen hoe je het verhelpt. Plaats een oude savegame terug, dit zal het probleem verhelpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kippy Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) Dus een andere save game kiezen bij menu > game > load> en dan een andere slot? Ik zal het vanavond even proberen... Thx wesley, Het werkt ik heb een oudere save game gebruikt en nu werkt hij weer goed... ik moet alleen de laatste missie weer opnieuw doen maar dat is niet het ergste. dus hier mag een slotje op! >>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken. Daarnaast krijgt dit topic geen slotje; je weet namelijk nooit als er iemand is met het zelfde probleem of jij later nog een soortgelijke vraag hebt. <<< Bewerkt: 30 augustus 2009 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
memo06 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 ik heb het zelfde probleem ik heb al vaker gemod met gta iv maar dit is de eerste keer dat ik deze error code krijg SMPA60 kan iemand ons helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 je hebt het topic niet eens gleezen, ik houd mijn mond dicht... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paolo Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 je hebt het topic niet eens gleezen, ik houd mijn mond dicht... idd dat sloeg nergens op xD het andwoord staat in het topic en toch gaat ie vragen om hulp ik zou zeggen koop een nieuwe computer en instaleer gta iv daarop succes verzekerd of je gaat gewoon het topic lezen >>> Door Hanneswasco: Je zegt gewoon hetzelfde als wesley. Laat herhalende posts in het vervolg achterwege aub.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.