Jump to content

Recover gamertag


Randomcharacter

Recommended Posts

ik wou gta Iv online spelen (de eerst keer) op de 360

dus je moest inloggen (bij xbox live) emailadres enzo. staat er recover gamertag wat moet ik nu doen :cry: ?

Op je xbox kan je een account aanmaken waaraan al je savegames worden gekoppeld, waarbij je een poppetje (avatar) kan opleuken en dergelijke. Als het goed is heb je al een gebruikersaccount aangemaakt. Dan kan je daarop inloggen door op je controller op je xbox knop te drukken, en vervolgens druk je op X (Blauw).

"Recover Gamertag" is een actie die je alléén nodig hebt als je je account wat je op een andere 360 hebt aangemaakt wilt gaan gebruiken op je eigen 360 of juist op die van een ander.

Deze pagina van www.xbox.com zou je ook een beetje kunnen helpen.

Als je, bij het eerste gebruik van je 360, de optie "Create an offline account" hebt gekozen, kan je dit account gewoon gaan gebruiken voor XBOX LIVE. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik wou gta Iv online spelen (de eerst keer) op de 360

dus je moest inloggen (bij xbox live) emailadres enzo. staat er recover gamertag wat moet ik nu doen :cry: ?

Op je xbox kan je een account aanmaken waaraan al je savegames worden gekoppeld, waarbij je een poppetje (avatar) kan opleuken en dergelijke. Als het goed is heb je al een gebruikersaccount aangemaakt. Dan kan je daarop inloggen door op je controller op je xbox knop te drukken, en vervolgens druk je op X (Blauw).

"Recover Gamertag" is een actie die je alléén nodig hebt als je je account wat je op een andere 360 hebt aangemaakt wilt gaan gebruiken op je eigen 360 of juist op die van een ander.

Deze pagina van www.xbox.com zou je ook een beetje kunnen helpen.

Als je, bij het eerste gebruik van je 360, de optie "Create an offline account" hebt gekozen, kan je dit account gewoon gaan gebruiken voor XBOX LIVE. :tu:

Alles is goed gegaan en het is gelukt en ik heb veel trailers gedownload maar ik zit met een ander probleem dus bwerk ik nu bij mijn bericht

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...