mediochip1 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) Hallo, Dit is de eerste keer dat ik op dit forum kom, dus als dit verkeerd staat, sorry. Ik had een vraagje: Ik zag 2 weken geleden in een video (weet de link niet meer) iemand die z'n Car Mods liet zien. hier gebruike hij een ''Car selector'' voor.. heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Bewerkt: 30 augustus 2009 door mediochip1 Reageren
Crypteq Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Het is wel zo handig als je de gta erbij vermeld Reageren
___ Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Als je een "Car Selector" voor GTA SA moet hebben dan zoek je vast dit: Car Spawner v. 0.2. Dat is een Trainer om auto's mee te spawnen (Dus tevoorschijn toveren ) dit bestand is betrouwbaar en staat ook op een betrouwbare website. Ik heb de tool niet getest. Reageren
.Senne Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Als het voor IV is bedoel je misschien Vehicle Selector. Dit kan je hier downloaden: http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/script-mods/2164 Reageren
mediochip1 Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 bedankt voor de tips! (ik heb SA) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.