Jump to content

Gewonde mensen


jvj

Recommended Posts

Hey, ik wou graag weten of gewonde mensen nog verdiensten aan je geven. vb: een prostituee die een paar blokjes health kwijt heeft, wilt ze nog met je seksen? of wilt een gewonde hotdog verkoper je nog eten geven?

Iemand meegemaakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou. Ik heb eens een hotdog medewerker een trap gegeven en toen ging hij achter zijn kraam vandaan en probeerde hij mij aan te vallen, naar een paar aanvallen ging hij weer achter zijn kraam staan en kon ik gewoon een hotdog kopen (Tenzij je de kraam kapot schiet door op de gas fles te schieten. ^_^ )

Link to comment
Delen op andere websites

niko heeft net een hoer genomen die 1 blokje kwijt had. maar dat is nog niet echt gewond. werkt het ook als ze aan het manken zijn?

even offtopic: ik heb ontdekt dat zwemmende peds langzaamaan doodgaan in het water

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen... probeer dat dan ook even uit. Ik kan je in ieder geval wél zeggen dat wanneer je ze zelf verwondt, ze geen diensten meer verlenen aan je.

ik heb het net maar ff uitgeprobeerd,ik reed in blista compact :puh:

schoot een hoer in haar been,toen rende ze weg,en na een tijdje liep ze weer gewoon,een keer toeteren,en ja hoor,seks :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...