Mr. Psycho Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb met deze pc al sinds het begin dat ik FarCry (de eerste btw) speel op men pctje iets waardoor er sommig textures enzo niet correct getoond worden. De pic ben ik trouwens nu aan het uploaden, dus nog effe geduld daarvoor. EDIT: Screenshots! voor de mods: sorry als de afbeeldingen geen goeie grootte hebben Bewerkt: 30 augustus 2009 door Mr. Psycho Reageren
Velaro Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik heb met deze pc al sinds het begin dat ik FarCry (de eerste btw) speel op men pctje iets waardoor er sommig textures enzo niet correct getoond worden.De pic ben ik trouwens nu aan het uploaden, dus nog effe geduld daarvoor. Probeer eerst en vooral eens de drivers van je videokaart up te daten. Voldoet jouw pc aan de systeemvereisten? Reageren
FerryN Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Zoals Velaro zei, vertel eens je specs, dan kunnen we zien of je pc eraan voldoet, en in dit geval waarschijnlijk de videokaart. Reageren
commando Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) dit kan 2 dingen betekenen, 1 je videokaart voldoet niet aan de eisen, 2 je hebt een video kaart die niet volledig suport wordt bij far cry ( dit had ik dus bij mijn 9800 gtx ) en dan moet je een Update ( fix ) downloaden Bewerkt: 30 augustus 2009 door commando Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 (bewerkt) 'k denk dat eigenlijk ook dat 't n beetje ligt aan me grafische 'kaart', want het is zo'n onboard Intel graphics accelerator dinges, 'k zal eens flitskikkers infotool laten draaien. EDIT: Flitskikkers infotool: 'k zou begot niet weten waar ik het zou kunnen downloaden (op de infopagina ervan vind ik nergens een download link) dus heb ik effe gekeken bij men xfire, wat die heeft gevonden van grafisch geval, bij het updaten van men game rig dus men onboard grafisch geval zou een Intel® 82865G Graphics Controller moeten zijn ofzo. Bewerkt: 31 augustus 2009 door Mr. Psycho Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.