Jump to content

wazig


propje400

Recommended Posts

Hoi, ik heb nogal veel menu's en pickups, 12 pickups, soms werkt alles goed maar soms, worden de pickups door elkaar gewisseld of staan ze er niet, en als ik bv het wapen menu krijg, en klik op shotgun krijg ik een bike van het admin bike menu :S

nogal wazig dus, en dan nog iets, mijn spectate werkt ook maar half, de ene keer respawn ik niet de andere keer werkt hij, en de andere keer krijg ik geen spectate?

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)

{
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
if (killerid != INVALID_PLAYER_ID) {


	if (gTeam[playerid] == gTeam[killerid]) {


		SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) - 0);

	}

	else {

		SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) + 1);
		F_GivePlayerMoney(playerid, 500);
		GameTextForPlayer(killerid, "~y~500$", 3000, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~y~Fail!", 3000, 5);

	TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
PlayerSpectatePlayer(playerid, killerid);
SetTimer("dead",10000,true);



		   DestroyPickup(pickup3);
		   DestroyPickup(soda);
		   DestroyPickup(chips);
		   DestroyPickup(machine);
		   DestroyPickup(pickup4);
		   DestroyPickup(soda1);
		   DestroyPickup(chips1);
		   DestroyPickup(machine1);
}
}


DisablePlayerCheckpoint(playerid);


gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE;

KillTimer(endgametimer);

SetPlayerColor(playerid,COLOR_GREY);

	 if(gTeam[killerid] == gTeam[playerid]) //Als de moordenaar uit hetzelfde team komt als de overleden persoon
{
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); //positiei opslaan.
	 F_GivePlayerMoney(playerid, -1000);
	GameTextForPlayer(killerid, "~r~-1000$ Teamkill", 3000, 5);
	DiedByOwnTeam[playerid] = true;
}



return 1;

}

public dead(playerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
return 1;
}

dit is van mijn onplayerdeaht, ik denk dat als ik allemenu's moet laten zien, ik nogal veel moet gaan kopieren en plakken, maar als het niet anders is doe ik dah wel

EDIT over die pickups waarschijnlijk heb ik dah al opgelost, ik heb ze allemaal bij OnGameModelInIt gezet, maar weet niet zker want ik heb het niet zo heel goed gestest ;)

Bewerkt: door propje400
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...