Jump to content

record

stefan321

Recommended Posts

Geplaatst:

oke ik wil graag gameplay van mijn xbox360 opnemen kan iemand mij uitleggen hoe ik dat met goede kwaliteit en zonder lag kan doen

Geplaatst:

Je kan daarvoor een Dazzle kopen of een andere opneem apparatuur. Je moet wel een pc in de buurt van de Xbox360 hebben.

Pinnacle_Dazzle_DVD_Recorderq33Detail.jpg

Geplaatst:
Je kan daarvoor een Dazzle kopen of een andere opneem apparatuur. Je moet wel een pc in de buurt van de Xbox360 hebben.

dat heb ik niet :7 die staat aan de andere kant van het huis kan ik die kabel dan niet verlengen

Geplaatst:

dat heb ik niet :7 die staat aan de andere kant van het huis kan ik die kabel dan niet verlengen

heb je geen laptop dan? als je die hebt kun je het toch zo doen?! laptop plaatsen stekkertje er in en klaar. of niet?

Geplaatst:

Ik weet niet of je een dvd recorder hebt. Anders kan je je xbox gewoon op die dvd recorder aansluiten en dan het goede kanaal selecteren en al je filmpjes op een dvd'tje branden.

Geplaatst:

Opmerking als je met HDMI-kabel speelt moet je wel switchen naar scart want je kan alleen, maar met scart opnemen met de Dazzle. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Maar hoe werkt dat Dazzle? Want ik zie dat je de mono, stereo en video kabel van je Xbox in dat ding moet steken.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Zo heb ik mijn Dazzle aangesloten:

Benodigdheden:

AV kabel

Computer

Scartsplitter (voor 2 scartblokken)

2 Scartblokken

AV kabel van xbox 360

Dazzle

Dus je sluit de AV kabel xbox 360 aan een Scartblok en steek die in de scart splitter.

Dan pak je de andere AV kabel en steekt de ééne kan in de dazzle de andere kant in de andere scart blok en dan ook in de scart splitter.

En dan sluit je je Dazzle aan je computer en dan moet je nog de juiste drivers downloaden voor die Dazzle en dan is het klaar. ;)

Scart Splitter:

icons-scart-splitters.gif

Scart Blok:

ms-tech-video-scart-blok-incl-inout-selector.jpg

Geplaatst:

Maar hoe werkt dat Dazzle? Want ik zie dat je de mono, stereo en video kabel van je Xbox in dat ding moet steken.

Je kan het op de manier van Sven doen en op een andere manier.

Als jouw tv een OUT heeft heb je maar een kabel nodig.

Die kabel verbind je met de tv en met je Dazzle. Daarna verbind je met USB je Dazzle met je PC. Je start het opname programma op en neemt op :Y

Geplaatst:

Benodigdheden:

AV kabel

Computer

2 Scartblokken

AV kabel van xbox 360

Dazzle

Dus je sluit de AV kabel xbox 360 aan een Scartblok en steek die in de scart splitter.

Dan pak je de andere AV kabel en steekt de ééne kan in de dazzle de andere kant in de andere scart blok en dan ook in de scart splitter.

En dan sluit je je Dazzle aan je computer en dan moet je nog de juiste drivers downloaden voor die Dazzle en dan is het klaar. ;)

Scart Splitter:

Scart Blok:

Hm... Dan heb ik aardig wat meer nodig dan alléén een Dazzle. Is het niet mogelijk om de kabel van mijn 360 in Dazzle te stoppen en die dan, via de usb-kabel, te linken aan een PC? Zodat je dus opneemt én de game kan spelen op je PC schrem?

Xbox360 -> Dazzle -> PC -> Monitor PC met tegelijkertijd opnemen dus.

Geplaatst:

Benodigdheden:

AV kabel

Computer

2 Scartblokken

AV kabel van xbox 360

Dazzle

Scart Splitter:

Scart Blok:

Hm... Dan heb ik aardig wat meer nodig dan alléén een Dazzle. Is het niet mogelijk om de kabel van mijn 360 in Dazzle te stoppen en die dan, via de usb-kabel, te linken aan een PC? Zodat je dus opneemt én de game kan spelen op je PC schrem?

ok thnx allemaal ik heb het gedaan met een 1 of ander kastje maar het werkt

Geplaatst:

Benodigdheden:

AV kabel

Computer

2 Scartblokken

AV kabel van xbox 360

Dazzle

Scart Splitter:

Scart Blok:

Dat kan je proberen, maar weet niet of dat gaat werken op die manier.

@stefan321: Graag gedaan! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...