RicGTA Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Heee, Ik heb een probleem met het unistallen van GTA mods, ik heb al veel gezocht op Google, YouTube etc. maar nog niks gevonden. Dus ga ik het toch maar vragen ;] Ik heb tijdje geleden aardig wat gemodd met GTA, werkt allemaal prima! Heb een backup gemaakt alles, maar ik had GTA san andreas van me computer afgehaald maar de backups ook. Ik dacht dat ik als ik 'm weer zou installen dat alles weer zo zijn zoals het was, dus niet =[ Ik had hem gister na 3 maanden niet meer gespeeld weer hebben weer geinstalleerd, maar al mijn mods waren er nog =O Nu zou ik ze toch graag weg willen hebben, ik had ook de mappen van rockster weg gehaald en de Gta user dingen enzo. Maar al mijn mods blijven maar als ik gta weer herinstalleer =[ Kunnen jullie mij misschien helpen? Groetjes, Ricardo Reageren
Dakendak Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Je moet je mods verwijderen ... Reageren
RicGTA Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) Je moet je mods verwijderen ... Jaa, dat weet ik ^^ Maar als ik IMG Tool 2.0 gebruikt en delete de mods en doe rebuild. Kom ik niet meer in het spel. Bijv. ik delete: - captruck.txd - captruck.dff Doe rebuild, en dan open die het spel niet meer =[ Maar bedankt voor de hulp, Ricardo Weten jullie nog andere oplossingen? Alvast bedankt! Bewerkt: 31 augustus 2009 door RicGTA Reageren
Beagle Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Je kan niet zomaar bestanden deleten en verwachten dat 't dan goed is.. Je moet dan ook weer je originele bestanden toevoegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.